آفتاب
رییس سازمان بسیج دانشجویی خبر داد

در صورت اخذ مجوز، تجمع «توقف ممنوع» را برگزار می‌کنیم

در صورت اخذ مجوز، تجمع «توقف ممنوع» را برگزار می‌کنیم

رییس سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری تجمعی تحت عنوان «توقف ممنوع» در مقابل راکتور هسته‌ای تهران خبر داد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری تجمعی تحت عنوان «توقف ممنوع» در مقابل راکتور هسته‌ای تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدودود حیدری صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به اینکه کشورمان در آستانه توافق نهایی در موضوع مذاکرات هسته‌ای است، گفت: فردا تجمعی تحت عنوان «توقف ممنوع» مقابل راکتور تهران خواهیم داشت. ما درخواست مجوز به وزارت کشور داده‌ایم اما تا این لحظه مجوز صادر نشده و اگر مجوز صادر شود این تجمع را برگزار می‌کنیم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: منظور از توقف ممنوع، این است که در موضوع پیشرفت‌های هسته‌ای نباید توقفی صورت بگیرد چرا که این پیشرفت‌ها حق مسلم ماست و ما حق توقف آن را نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: به گوش می‌رسد که برخی می‌خواهند تجمع فردا را یک تجمع غیردولتی جلوه دهند اما من باید بگویم که تجمع فردا از سوی بسیج دانشجویی اتفاقا در راستای پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده است و ما تیم مذاکره‌کننده را فرزندان انقلاب می‌دانیم و معتقدیم آنها کسانی هستند که به دنبال حفاظت و حراست از منافع ملی قدم بر می‌دارند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی همچنین گفت: تجمع ما در این راستاست که تیم مذاکره‌کننده بتواند نگاه‌ها و توقعات داخلی را انتقال دهد.

وی با بیان اینکه معتقدیم آمریکایی‌ها دست از مخاصمه با جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند، خاطرنشان کرد: کف مطالبات مردمی در این باره رفع کامل همه تحریم‌هاست. ضمن اینکه باید دانست اعتماد به شیطان بزرگ و گردن‌کشی مثل آمریکا که در دنیا جولان می‌دهد به سادگی نیست و لایه‌های عمیق‌تر آن باید دیده شود.

ادامه دارد

کد N591460

وبگردی