آفتاب
سردار جلالی:

ملت بزرگ ایران اسلامی پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان است

ملت بزرگ ایران اسلامی پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشوردر پیامی که بمناسبت هفته بسیج انتشار یافت با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره)مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین آورده است:هفته بسیج،فصل نمادین بزرگداشت عظیم ترین،گسترده ترین،متعالی ترین مجموعه انسانی است که با انفاس قدسی امام خمینی(قدس سره) جان گرفت و امروز پس از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه ای تبدیل شده که به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) "وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی،امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

در قسمت دیگری از پیام چنین ذکر شده است:بسيج قدرتمندترين عنصر دلسوز در پيشبرد انقلاب اسلامي و با اطمينان‌ترين سنگر براي اهداف مقدس امام(ره) و اسلام ناب محمدي است، چنانكه امام (ره)آن بسيجي بزرگ و پير، در سخنان خود فرمود:"انقلاب اسلامي در جهان نيازمند فداكاري‌هاي شماست و مسئولان تنها با پشتوانه شماست كه مي‌توانند به تمامي تشنگان،حقيقت و صداقت اثبات كنند".

در ادامه پیام آمده است:ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش،آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به مصادف شدن ایام محرم با هفته بسیج آورده است:تقارن ماه محرم با طلوع جاودانه و تلألو نورانیت بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی واکاوی مجددی شود. چرا که در حقیقت بسیج میراث شهدا و شهدا رهروان واقعی ولایت و ولایت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشوراست.

در ادامه پیام با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف علمی،اقتصادی و فرهنگی چنین آمده است:قطع و یقین حضور نيروهاي نخبه و فهيم در ميان موج ميليوني آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب و تثبيت، حفظ و تداوم پایدار آن نقش موثري داشته و در حال حاضر نيز ايران اسلامي، نياز به حضور اين قشر وجهت دهي به سوي چشم‌ اندازهاي نو دارد و پيروزي در اين عرصه‌ها نيازمند مشاركت مديرانه و مدبرانه بسيج است.

اميد است پرچم جمهوري اسلامي كه متبرك به خون شهداي اين ملت است با دعاي خير رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه و پايدار بسيجيان به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

 

کد N591423

وبگردی