آفتاب

عزیمت سومین هیئت رسانه ای جمهوری آذربایجان در سال جاری به ایران

عزیمت سومین هیئت رسانه ای جمهوری آذربایجان در سال جاری به ایران

به منظور تقویت تعاملات رسانه‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، سومین هیئت رسانه‌ای جمهوری آذربایجان در سال جاری روز گذشته عازم ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور تقویت تعاملات رسانه‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، سومین هیئت رسانه ای جمهوری آذربایجان در سال جاری روز گذشته عازم ایران شد.

این هیئت رسانه ای که با هدف آشنا سازی مردم این کشور با ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری کشورمان به ایران سفر کردند از خبرنگاران و تصویر برداران شبکه‌های تلویزیونی سی بی سی و آپا تی وی، روزنامه های 525 - جی، اوچ نقطه، خبرگزاری های آذرتاج، نووستی آذربایجان، ترند و اینترفکس آذربایجان هستند.

این هیئت رسانه ای اعزامی به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرهای ماکو، خوی، مهاباد و ارومیه با ظرفیت های اقتصادی و جاذبه های گردشگری این مناطق آشنا شده و از این ظرفیت ها برای رسانه متبوع خود گزارش های خبری و تلویزیونی تهیه خواهند کرد. اولین هیئت رسانه ای در تیرماه به استان اردبیل و دومین هیأت رسانه ای این کشور نیز اواخر شهریور ماه سال جاری به استان گیلان اعزام شده بودند.

براین اساس تقویت تعاملات رسانه ای، آشنا سازی اصحاب رسانه ها با ظرفیت های استان های شمالی و شمال غرب کشورمان و زمینه سازی برای حضور شهروندان جمهوری آذربایجان در استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران، از اهداف دیگر این بازدیدها است.

کد N591234

وبگردی