آفتاب

لاریجانی: ایران در منطقه امنیت ایجاد کرده است

لاریجانی: ایران در منطقه امنیت ایجاد کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان و پرسنل ناوشکن‌های‌ جماران و بوشهر در سواحل کشور جیبوتی، با بیان این‌که «وجود شما دریادلان در آب‌های بین‌المللی مایه افتخار است»، گفت: حضور ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث امنیت در این منطقه شده و نشان‌دهنده صلح‌طلبی جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر علی لاریجانی که به کشور جیبوتی سفر کرده است در بازدید از ناوشکن‌های جماران و بوشهر که در سواحل کشور جیبوتی پهلو گرفته‌اند در جمع پرسنل این دو ناوشکن اظهار کرد: خوشحالم که توفیق دارم با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جمع شما زحمتکشان نیروی دریایی حضور داشته باشم. نقش شما در ایجاد امنیت در این منطقه برای تمام ایرانیان افتخارآمیز است.

وی افزود: برای ما و ملت ایران، هم وجود ناوشکن جماران که توسط مهندسان و متخصصان ایرانی ساخته شده و هم حضور شما دریادلان که امنیت را در منطقه و آب‌های بین‌المللی ایجاد کرده‌اید، مایه افتخار است.

وی با اشاره به این‌که «برخی کشورها حضور ایران در منطقه را عامل ایجاد ناامنی می‌دانستند»، تصریح کرد: کشورهایی که از لحاظ فکری ناتوان بودند، این سیاست جمهوری اسلامی ایران را درک نمی‌کردند، اما امروز تمامی آن‌ها فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران برای منطقه و جهان صلح‌طلب و امنیت‌ساز است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان این‌که «حضور ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث امنیت در این منطقه شده و نشان‌دهنده صلح‌طلبی جمهوری اسلامی است»،‌ گفت:‌ افزود: از امیر سیاری و همکاران ایشان تشکر می‌کنم که تدابیر مقام معظم رهبری را به درستی پیگیری و محقق کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N591074

وبگردی