آفتاب
قلعه‌نویی دنبال‌نباختن باشد به نفع ما‌است؛| 224937

محرمی: درخشان مقابل‌‌ استقلال همیشه خوب‌ بوده/ یکسری‌ شاید بخواهند دربی مساوی شود

محرمی: درخشان مقابل‌‌ استقلال همیشه خوب‌ بوده/ یکسری‌ شاید بخواهند دربی مساوی شود

دو تیم برای برد به زمین می‌روند چون از کورس قهرمانی عقب هستند و امتیاز می‌خواهند. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و حالا باید ببینیم در زمین شرایط چطور جلو می‌رود...

مشاور حمید درخشان معتقد است استقلال به لحاظ تجربی شرایطی بهتر از پرسپولیس دارد، اما سرخ‌پوشان تهرانی از نظر جوانی و انگیزه به مراتب بهتر از حریف هستند و با توجه به همین فاکتورها می‌توانند در دربی تهران نتیجه بگیرد.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* برای دربی 79 آماده‌اید؟
تیم ما خوب، سرحال و آماده است و با انگیزه بالایی وارد دربی می‌شویم تا ان‌شاءالله با یک بازی خوب یک نتیجه خوب بگیریم.

* وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
استقلال همیشه استقلال است و بازیکنان خوبی دارد و به آنها احترام می‌گذاریم. یک مقدار تجربه آنها بیشتر است، اما از نظر جوانی و انگیزه وضعیت پرسپولیس بهتر است. کادر فنی ما هم کارشان را بلد هستند و خوبی کار این است که در آستانه دربی مصدوم و محروم نداریم که یک امتیاز مثبت برای ماست.

* این دربی هم مثل بازی‌های قبل مساوی می‌شود؟
دست ما نیست که بگوییم بازی را مساوی در بیاوریم و همه چیز تمام شود. یکسری عوامل هستند که شاید بخواهند بازی مساوی شود اما در کل دو تیم برای برد به زمین می‌روند چون از کورس قهرمانی عقب هستند و امتیاز می‌خواهند. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و حالا باید ببینیم در زمین شرایط چطور جلو می‌رود و کسی نمی‌داند که چه اتفاقی می افتد.

* اینکه می‌گویند قلعه‌نویی دنبال نباختن و حفظ رکوردش در دربی است را قبول دارید؟
اینها مسائلی است که گفتن آن زیاد جالب نیست.حالا اگر نبازد چه می‌شود؟ هیچ مربی دوست ندارد که نبرد و همه دنبال برد هستند. اگر قلعه‌نویی اینجوری فکر کند به نفع ماست چون تیمش عقب می‌کشد و از لحاظ روحی به تیم ما کمک می‌کند.

* عده‌ای معتقدند تجربه قلعه‌نویی بیشتر از درخشان است و این مساله به نفع استقلال خواهد بود. قبول دارید؟
نه، حمید درخشان با تیم‌های مختلف جلوی استقلال مربیگری کرده و در دربی هم بازی کرده و تجربه دارد. درخشان سال‌ها جلوی استقلال بازی‌کرده و این حرف را قبول ندارم. اتفاقا یکی از کسانی که به عنوان مربی و بازیکن جلوی استقلال خوب بوده خود درخشان است.

* بازیکنان تاثیرگذار دو تیم چه کسانی هستند؟
در تیم ما رضا حقیقی است چون انگیزه بالایی دارد.همه بازیکنان ما تاثیرگذار خوب و سرحال هستند و بستگی دارد که درخشان تیم را چطور ارنج کند.در استقلال هم فکر می کنم یعقوب کریمی تاثیرگذار باشد.

* چقدر به پیروزی در این بازی امیدوار هستید؟
به هر حال امید داریم چون از نزدیک تلاش بچه‌ها را می‌بینم و تمرینات و روحیه بازیکنان را در نظر می‌گیرم. من در تمرینات از نظر روحی روی بچه ها کار می کنم و بچه‌ها هم واقعا حرف گوش می‌کنند که این مساله باعث امیدواری است.

کد N590943

وبگردی