آفتاب
آیت‌الله صفایی بوشهری:

بسیج بهترین راه برای نجات کشورها از دست نظام سلطه است

بسیج بهترین راه برای نجات کشورها از دست نظام سلطه است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج بهترین راه برای نجات کشورها از دست نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: پنجم آذر به نام روز بسیج نامگذاری شده است و باید به خوبی برای تبیین اهداف بسیج تلاش شود.

وی بسیج را یک طرح مناسب و راهبردی برای همه کشورها دانست و افزود: در عرصه های نظامی، دفاعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سازندگی و سلامت شاهد فعالیت‌ها و مجاهدت بسیجیان هستیم که برکات بسیاری زیادی را برای جامعه درپی داشته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج بهترین راه برای کشورهایی است که می‌خواهند از دست جهان سلطه نجات یابند، تصریح کرد: بخش زیادی از اقتدار نظام را مدیون تلاش‌های بسیج هستیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری به حضور بسیج در همه صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: بسیج توسط امام خمینی(ره) طراحی شد و توسط مقام معظم رهبری نیز همواره مورد حمایت بوده که یک نعمت بسیار بزرگ برای این نظام است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی افسران دانشگاه افسری ارتش اشاره کرد و ادامه داد: همه دنیا بر روی اقتدار و توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وجود نیروی مسلح توانمند در هر کشور را عاملی برای ایجاد آرامش و امنیت دانست و گفت: دشمن در تلاش برای اسلام هراسی و اسلام گریزی در جهان است و از راه‌های مختلفی در این زمینه استفاده می‌کند.

کد N590751

وبگردی