آفتاب
سردار نقدی خبر داد

بسیج اولین شبکه اطلاع‌رسانی ملی مستقل از اینترنت را افتتاح می‌کند

بسیج اولین شبکه اطلاع‌رسانی ملی مستقل از اینترنت را افتتاح می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افتتاح اولین شبکه اطلاع‌رسانی ملی گسترده و مستقل از اینترنت در هفته جاری توسط بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اینکه بزرگترین هدیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج بوده و ما از برکت این مجموعه الهی پیروزی‌های بزرگی را بدست آوردیم، اظهار کرد: یکی از برکات بی‌پایان این مجموعه الهی(تشکل بسیج) نعمت امنیت است که ما شاهدیم در دنیایی که اشغال، تجاوز و خونریزی جریان دارد و مستکبران زورگو اراده می‌کنند هر جایی را که می‌خواهند هدف قرار دهند،‌ ملت بزرگ ماست که در آرامش بی نظیر مسیر خود را طی می‌کند که این یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج است.

وی افزود: اگر ملت ما توانسته با حفظ آرمان‌های خود از تهدید دشمن مصون باشد و بتواند امنیت خود را تامین کند، به دلیل حضور همه آحاد مردم در صحنه است که از سوی بسیج این موفقیت رقم خورده است.

سردار نقدی ادامه داد: آمریکای پلید تجهیزاتی همچون بمب‌های اتمی،‌ شیمیایی و موشک را دارد ولی ما با وجود امکانات بسیار کم توانسته ایم توازن میان قوای خود را برقرار کنیم. مسلما ما تجهیزات آمریکا را نداریم ولی توانسته‌ایم با تجهیزات بسیار کم مانع زورگیری آنها شویم که آن هم به خاطر برکت بسیج و حضور ملت هوشیار ایران در صحنه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امنیت امروز ما مدیون صلابت بسیجیان دیروز است؛ بسیجیانی که در دفاع مقدس خوب درخشیدند و اجازه ندادند دشمن فکر تجاوز به کشور ما را در ذهن داشته باشد؛ صلابتی که برای مردم لبنان و فلسطین الهام بخش بود و دیدیم که این درس به آن میدان‌ها منتقل شد. مردم فلسطین نیز که دشمن خاک آنها را تصرف کرده بود به واسطه همین درس های بسیجی یکی از بزرگترین ارتش ها را در غزه زمینگیر کردند.

سردار نقدی افزود: مردم لبنان نیز که رژیم صهیونیستی در سال 61 پایتخت‌شان را اشغال کرد با درسی که از بسیج گرفتند، به گونه ای به میدان آمدند که دوبار پوزه ارتش رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند.

ادامه دارد

کد N590423

وبگردی