آفتاب

تمدید 10 روزه مهلت ارسال مقاله به بیست‌وسومین اجلاس نماز

تمدید 10 روزه مهلت ارسال مقاله به بیست‌وسومین اجلاس نماز

مهلت ارسال مقاله به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز تا دهم آذرماه تمدید شد.

مهلت ارسال مقاله به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز تا دهم آذرماه تمدید شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی هوائی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که برای حضور در هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی مناطق شرق و شمال شرق سازمان تبلیغات اسلامی، به مشهد سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی اجلاس بیست و سوم نماز خبر داد.

موسوی هوائی در این زمینه گفت: مهلت ارسال مقاله برای این اجلاس تا دهم آذر ماه سال جای تمدید شد.

وی با بیان اینکه مجموعه مقالاتی که با عنوان نماز و تعالی فرهنگی نگاشته می‌شود، باید از بحث شناختی تا مباحث چالش‌ها و راهبردها را شامل باشد، افزود: داوری این مقالات در دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

مسئول کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، محورها و موضوعات مقالات اجلاس بیست و سوم نماز که با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می‌شود را شامل:

الف) مفهوم‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز

ب) مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز

ج) سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز

د) شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز

ه) آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز

و) موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز

دانست.

بر اساس این گزارش، پژوهشگران، فرهیختگان و صاحبان قلم و اندیشه می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ 10/ 09/ 1393 در محورها و موضوعات پنجاه و یک گانه مندرج در تارنمای www.ejlasnamaz.ir و از طریق رایانامه به همین تارنما یا به نشانی تهران- خیابان حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)- نبش خیابان زرتشت غربی- سازمان تبلیغات اسلامی (ساختمان شهید نواب)- طبقه اول- دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی و دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ارسال فرمایند.

به صاحبان مقالات برگزیده، لوح سپاس و هدایای ارزنده‌ای اعطا خواهد شد. همچنین مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و سومین اجلاس سراسری نماز چاپ و منتشر خواهد شد.

بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دهم و یازدهم دیماه به میزبانی استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N590049

وبگردی