آفتاب

مطهری‌نژاد: امیدواری مردم پشتیبان خوبی برای مذاکره‌کنندگان است

مطهری‌نژاد: امیدواری مردم پشتیبان خوبی برای مذاکره‌کنندگان است

میرزابابا مطهری‌نژاد گفت: در مورد به نتیجه رسیدن یا بی‌نتیجه ماندن مذاکرات هسته‌ای نباید قصاص قبل از عمل کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گروه‌ها، تشکل‌ها و احزاب سیاسی نباید اقداماتی در جهت برهم زدن یا ناکام گذاشتن مذاکرات انجام دهند و اگر کسی راه‌حل دیگری دارد باید ارائه دهد چون به طور طبیعی جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی باید بتوانند در جهت به نتیجه رسیدن مذاکرات به تیم مذاکره‌کننده کمک کنند.

وی با بیان اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی باید توجه داشته باشند که مذاکرات زیر نظر نهادهای نظارتی و مقامات کشور و همچنین شورای عالی امنیت ملی بررسی می‌شود، گفت: نباید در روند مذاکرات تردید کرد و باید فضای جامعه از سوی جریان‌های سیاسی به فضای امید تبدیل شود چون امیدواری مردم پشتیبان خوبی برای مذاکره‌کنندگان است.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه مذاکرات موضوعی فراجناحی، فراحزبی و ملی است، خاطرنشان کرد: نتایج مذاکرات به طور مستقیم بر منافع ملی ارتباط پیدا می‌کند بنابراین همه احزاب و گروه‌ها و تفکرها باید پشتیبان تیم مذاکره‌کننده باشند تا آنها با قدرت پیش روند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان باقیمانده تا پایان مذاکرات نباید طوری وانمود شود که تیم مذاکره‌کننده بر اساس فشار گروه‌های سیاسی در جامعه نظرش را تغییر می‌دهد چون این به ضرر منافع ملی خواهد بود همان‌طور که در مذاکرات عمان متاسفانه عده‌ای برخوردشان به گونه‌ای بود که گویا به تیم مذاکره‌کننده هشدار می‌دادند تا به گونه‌ای دیگر عمل کند.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تاکید کرد: باید تیم مذاکره‌کننده را مورد حمایت قرار داد تا هر چه بیشتر به اهداف و منافع ملی دست یابیم.

انتهای پیام

کد N589929

وبگردی