آفتاب
بشار اسد:

سرنوشت منطقه را مقاومت مردم سوریه و حمایت کشورهای دوست تعیین می کند

سرنوشت منطقه را مقاومت مردم سوریه و حمایت کشورهای دوست تعیین می کند

رئیس جمهوری سوریه ضمن تاکید بر لزوم متقاعد کردن جامعه جهانی به خطرات تروریسم در منطقه و جهان اعلام کرد که آنچه که امروز سرنوشت منطقه را تعیین می کند مقاومت مردم سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه در دیدار با رئیس حزب بعث استان طرطوس و برخی از رهبران گروههای وابسته به این حزب به رشد ملی گرایی مردم سوریه در نقاط مختلف این کشور اشاره و تصریح کرد: بحرانی که امروز سوریه با آن مواجه است اهمیت حزب بعث را به عنوان یک حزب عقیدتی به خوبی نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: آنچه که امروز ما در سوریه شاهد آن هستیم یک جنگ فکری است و در همین راستا مبارزه با تروریسم در میادین جنگ کافی نیست و باید اقدامات لازم برای مقابله با این افکار اتخاذ شود.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه اظهار داشت: نیروهای مسلح سوریه همچنان با تمام توان در حال جنگ با گروههای تروریستی هستند.

وی در ادامه بر اهمیت تحقق منافع ملی سوریه تاکید و تصریح کرد که تلاشهای بین المللی برای حل و فصل بحران سوریه باید در راستای تحقق این منافع باشد.

بشار اسد در ادامه بر لزوم اعمال فشار بر کشورهایی که از تروریسم حمایت می کنند تاکید کرد.

وی گفت: منطقه هم اکنون در موقعیت حساس و مهمی به سر می برد و آنچه که امروز سرنوشت منطقه را مشخص می کند، پایداری و مقاومت مردم سوریه در سایه حمایت کشورهای دوست و همچنین متقاعد کردن مسئولان بین المللی به تهدیدات خطرناک تروریسم بر امنیت منطقه و کل جهان است.

اسد در ادامه بر لزوم همکاری صادقانه و حقیقی میان کشورهای جهان در مقابله با آفت تروریسم تاکید کرد.

کد N589841

وبگردی