آفتاب
13 و 14 اسفندماه/

چهارمین همایش توسعه دانایی محور با محوریت خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود

چهارمین همایش توسعه دانایی محور با محوریت خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: چهارمین همایش توسعه دانایی محور با محوریت خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین همایش توسعه دانایی محور اظهار داشت: این همایش فرصت مناسبی برای استفاده مناسب از ظرفیت‌های خلیج فارس است که برای استان بوشهر از اهمیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی به ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر در استفاده از دریا اشاره کرد و ادامه داد: همایش توسعه دانایی محور با موضوع خلیج فارس دریای فرصت‌ها در استان برگزار می شود که دارای بخش های مختلفی است و این موضوع در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از تشکیل کمیته‌های تخصصی برای برگزاری این همایش خبر داد و افزود: مشکلات مختلف در قالب زیرمحورهای همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تدوین چشم اندازها، سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های توسعه‌ای

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر نیز در این نشست با اشاه به نقش مهم استان بوشهر در توجه به اسناد بالادستی خلیج فارس، اذعان داشت: استان بوشهر در حوزه دریا و ساحل دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

 رضا عوض‌پور دریا را به عنوان محور توسعه همه جانبه استان بوشهر عنوان کرد، توسعه استان بوشهر به عنوان دغدغه همه مسئولان استان بوشهر مطرح است و دریا نیز به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان بوشهر مطرح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش توسعه دانایی محور در روزهای 13 و14 اسفندماه در بوشهر، تاکید کرد: از اهداف بسیار مهم این همایش می‌توان به تدوین چشم اندازها، سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های توسعه‌ای اشاره کرد.

کد N589795

وبگردی