آفتاب
حقیقت‌پور:

فرهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

فرهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده با رای خوبی فرهادی از مجلس بدرقه شده و در نهایت کابینه تکمیل می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد را از مجلس می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: با رای‌آوری که فرهادی دارد امیدواریم در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده به وزیرعلوم این شخصیت علمی با رای بالا و مناسبی این مسئولیت را بر عهده بگیرد تا زمینه برای فعالیت‌های مثبت و سازنده فراهم آید.

وی با بیان اینکه بهتر بود از ابتدا رئیس جمهور چنین گزینه‌ای را به مجلس معرفی می‌کرد تا وزارت علوم هر چه سریع‌تر سر و سامان پیدا می‌کرد، ادامه داد: اگر دولت از ابتدا فرهادی را معرفی کرده بود شاهد چالش‌ها و نگرانی‌های کنونی نبودیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده با رای خوبی فرهادی از مجلس بدرقه شده و در نهایت کابینه تکمیل می‌شود.

حقیقت‌پور سابقه خوب مدیریتی فرهادی را در گذشته یادآور شد و بیان کرد:‌ وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری یکی از نیروهای حرفه‌ای، مومن، مستقل و غیر‌سیاسی است و انتظار می‌رود با ورود این شخصیت به وزارت علوم این مجموعه بتواند به مقاصد خود دست پیدا کند.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد‌: مجلس هیچگونه لجبازی با دولت نداشته بلکه با حساسیت تمام و با شاخص‌هایی که در نظر گرفته سعی می‌کند به وزیری توانمند، کاردان و شایسته رای بدهد تا در عرصه مدیریتی بدون مشکل خاص کارها به پیش برود.

 

کد N589442

وبگردی