آفتاب

مصباحی مقدم: فرهادی توان اداره وزارت علوم را دارد/فضای مجلس به نفع اوست

مصباحی مقدم: فرهادی توان اداره وزارت علوم را دارد/فضای مجلس به نفع اوست

فارس نوشت:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه محمد فرهادی به احتمال زیاد برای سمت وزارت علوم می‌آورد گفت: لایحه خروج از رکود پس از بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی مجلس رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در حاشیه همایش ملی منطقه‌ای اقتصاد مقاومتی گفت: فضای مجلس به گونه‌ای است که گزینه جدید معرفی شده برای وزارت علوم می‌تواند رأی اعتماد را از نمایندگان مجلس کسب کرده و سوابق وی نشان می‌دهد که می‌تواند به عنوان وزیر وزارتخانه حساس و کلیدی علوم فعالیت کند.

او با اشاره به آخرین وضعیت لایحه خروج از رکود گفت: این لایحه در کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اصل 44 رسیدگی شده و هم‌اکنون این بررسی و رسیدگی به اتمام رسیده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاالله بعد از رسیدگی به لایحه بودجه 94 که چند روز دیگر انجام می‌شود لایحه خروج از رکود در صحن علنی بررسی می‌شود.

به گفته مصباحی‌مقدم، لایحه خروج از رکود دولت تاثیرات بسیار شگرف اقتصادی در صورت اجرایی شدن به دنبال داشته که خروج از رکود، کاهش تورم، اشتغالزایی و بهبود وضعیت تولید از جمله این تاثیرات به شمار می‌رود.


17231

 

کد N589425

وبگردی