آفتاب
قزوینی در گفت‌وگو با ایلنا:

فرهادی كارنامه قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود دارد

فرهادی كارنامه قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود دارد

دوستانی كه قبل از آقای فرهادی معرفی شده بودند كمتر از ایشان نبودند اما ملاك مجلس برای دادن رای اعتماد حاشیه‌ها و مباحث سیاسی است به گونه‌ای كه در بحث آقای دانش آشتیانی همین روند اتخاذ و اجراء شد و حتی در بحث وزیر ارشاد هم این روال دیده می‌شود.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام تاكید كرد: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم یكی از چهره‌های علمی ایران به حساب می‌آید و به نوعی از سرآمدان علمی این كشور محسوب می‌شود و به لحاظ اجرایی هم جزو چهره‌های موفق اجرایی قلمداد می‌شوند و جزو نسل اول مدیران نظام جمهوری اسلامی هستند كه كارنامه خوب و قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود داراست.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص ارزیابی‌اش از گزینه پیشنهادی جدید رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم گفت: معرفی آقای فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم از دو قسمت تشكیل شده است كه اول بحث ویژگی‌ها و شخصیت آقای فرهادی مطرح است و بحث دوم برخورد مجلس در خصوص معرفی ایشان مورد بحث خواهد بود.

وی ادامه داد: آقای فرهادی یكی از چهره‌های علمی ایران به حساب می‌آید و به نوعی از سرآمدان علمی این كشور محسوب می‌شود و به لحاظ اجرایی هم جزو چهره‌های موفق اجرایی قلمداد می‌شوند و جزو نسل اول مدیران نظام جمهوری اسلامی هستند كه كارنامه خوب و قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود داراست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: نكته‌ای جالب در اینجا وجود دارد و اینست كه در زمان فعلی مدیران دهه 60 و مدیران دولت مهندس موسوی هنوز كارایی دارند و این نكته مهم است كه اعتماد به این مدیران و مطرح بودن آنها هنوز مورد اشاره است لذا ایشان به لحاظ سلامت نفس و انقلابی بودن هم در طیف اصلاح‌طلبان و هم در طیف اعتدالی شناخته شده هستند.

قزوینی با بیان اینكه متاسفانه مجلس به ویژگی‌ها و سوابق علمی گزینه‌هایی كه تاكنون جهت كسب رای اعتماد به مجلس معرفی شده است توجه نمی‌كند، اظهار داشت: باید گفت كه دوستانی كه قبل از آقای فرهادی معرفی شده بودند كمتر از ایشان نبودند اما ملاك مجلس برای دادن رای اعتماد حاشیه‌ها و مباحث سیاسی است به گونه‌ای كه در بحث آقای دانش آشتیانی همین روند اتخاذ و اجراء شد و حتی در بحث وزیر ارشاد هم این روال دیده می‌شود.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام در پایان با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد محمد فرهادی در مجلس كه در هفته آینده برگزار خواهد شد، تصریح كرد: آقای روحانی در خصوص وزارت علوم یك راه مشخصی را دنبال می‌كند اما مجلس به نوعی سعی در تحمیل كردن گزینه‌ای دیگر به دولت دارد لذا مجلس تاكنون تلاش كرده حریم و حرمت مجلس را حفظ نماید و بر این اصل استوار است اما مجلس هم باید به شكل دیگر و تخصصی به مسائل نگاه كند كه ان‌شاءالله این امر اتفاق بیافتد.

کد N589151

وبگردی