آفتاب
سفیر ایران در لبنان:

تروریسم نمی تواند به عزم ایران در حمایت از مقاومت خللی وارد کند

تروریسم نمی تواند به عزم ایران در حمایت از مقاومت خللی وارد کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به تاوان هایی که ایران به خاطر موضوع فلسطین داده است، بی تاثیر بودن اقدامات تروریستی در عزم تهران برای حمایت از مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان اعلام کرد: دهها هزار شهید و جانباز افتخاری برای ایران است.تاوان های دیگر که ایران پرداخته است به سبب حمایت و جانبداری از مقاومت در موضوع فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و طرحهای آن است.

وی که در مراسم اولین سالگرد شهادت رایزن فرهنگی ایران ابراهیم انصاری سخن می گفت افزود: با وجود همه توطئه ها این رژیم و غده سرطانی در جهان معاصر ما و اقدامات آن شامل ترور، جنگ و انفجارها و حمایت از دشمنان انقلاب و جنگ رسانه ای علیه ما، ایران و آزادگان و مدافعان مقاومت سرانگشتی از این راه مقدس و عادلانه عقب نشینی نکرده اند و به مسیر خود با عزم قوی ادامه خواهند داد.

سفیر ایران در لبنان تاکید کرد: تروریستها و حامیان بین المللی آن نمی توانند از عزم ایران در حمایت از ملتهای مظلوم ذره ای بکاهند و به طور دائم در کنار مقاومت لبنان و فلسطین هستند.موضع ایران در قبال مقاومت و توطئه صهیونیستها علیه سوریه به خاطر حمایت این کشور از مقاومت تغییر نمی کند.راز عزت و سربلندی امت اسلامی وحدت در برابر دشمنان است.

کد N588743

وبگردی