آفتاب
نماینده نطنز در تذکر شفاهی؛

رانت تولید ضعیف داخلی را خذف کنید

رانت تولید ضعیف داخلی را خذف کنید

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری شفاهی به وزیر صنعت وزیر صنعت، خواستار جلوگیری از برداشت بی‌رویه از معادن در حوزه انتخابیه‌اش شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری شفاهی به وزیر صنعت، خواستار جلوگیری از برداشت بی‌رویه از معادن در حوزه انتخابیه‌اش شد.

به  گزارش خبرنگار  پارلمانی ایلنا، محمد فیروزی در  صحن علنی  مجلس  با خطاب قرار دادن وزیر گفت: آقای وزیر، از آنجایی که تنها راه ارتباطی کریدور شمال به جنوب کشور راه‌آهن کاشان-بادرود-یزد است، خواستار سرعت بخشیدن در این عملیات هستیم.

نماینده مردم نطنز افزود: همچنین از وزیر نیرو  می‌خواهم در عملیاتی کردن آب‌رسانی از سرچشمه زاینده‌رود به بادرود، نطنز، اردستان که 14 میلیارد تومان برای آن بودجه در نظر گرفته شده است،‌ اقدام کند.

وی در تذکری به وزیر صنعت، خواستار جلوگیری از برداشت بی‌رویه از معادن در حوزه انتخابیه‌اش شد و گفت: وضعیت بازار آهن‌آلات با توجه به واردات بی‌رویه و تعرفه ارزان، نابسامان است و کارخانجات فولاد ورشکسته و تولید داخل ضعیف شده است، از این‌رو لازم است که با حذف رانت وضعیت این بازار ساماندهی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت گفت: تنها بیمارستان بادرود که 50 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش دارد، نیاز به تکمیل و تجهیز دارد و همچنین لازم است اقدامات لازم در پیشگیری از شیوع بیماری سالک در نطنز و بادرود صورت گیرد

کد N588026

وبگردی