آفتاب
الیاس نادران در جمع خبرنگاران:

از لحاظ ظرفیت مدیریتی ایرادی به فرهادی نیست

از لحاظ ظرفیت مدیریتی ایرادی به فرهادی نیست

اقای فرهادی باید نسبت به این حلقه‌های تندروی اصلاح طلب تكلیف خود را روشن كند. محمد فرهادی در جریان فتنه 88 چند نامه را امضا كرده است كه این موضوع نیاز به توضیح دارد و اینكه اكنون نسبت به آن زمان چه موضعی دارند.

الیاس نادران درباره ارزیابی وزیر پیشنهادی وزارت علوم،  گفت: از لحاظ ظرفیت مدیریتی ایرادی به ایشان نیست و در یك سطح قابل قبولی كارهای اجرایی داشته اند. ما امیدواریم كه ان شا‌الله موضع ایشان دربرابر فتنه و نحوه مدیریت و نظارت بر وزارت خانه علوم با رعایت چارچوب های نظام جمهوری اسلامی به نحوی باشد كه بتواند رای اعتماد را بگیرد و پس از آن نیز طوری رفتار كند كه تجربه اقای فرجی دانا تكرار نشود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، الیاس نادران در حاشیه‌ی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در ارزیابی وزیر پیشنهادی وزارت‌خانه علوم، گفت: سابقه مدیریتی هم در وزارت بهداشت و هم وزارت خانه علوم داشته و رییس دانشگاه تهران بودند. بنابراین از لحاظ ظرفیت مدیریتی ایرادی به ایشان نیست و در یك سطح قابل قبولی كارهای اجرایی داشته اند.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه محمد فرهادی در جریان فتنه 88 چند نامه را امضا كرده است، افزود: این موضوع نیاز به توضیح دارد و اینكه اكنون نسبت به آن زمان چه موضعی دارند. دیگر آنكه مجلس نسبت به نفوذ تندروهای اصلاح طلب و حلقه های پشت پرده ای كه وزارت علوم را مدیریت می‌كردند و حاضر شدند تا فرجی دانا را برای آسیب نرسیدن به آن حلقه فدا كنند، نگران هستند.

این عضو فراكسیون اصولگرایان ادامه داد: آقای فرهادی باید نسبت به این حلقه‌های تندروی اصلاح طلب تكلیف خود را روشن كند. ما امیدواریم كه ان‌شا‌الله موضع ایشان دربرابر فتنه و نحوه مدیریت و نظارت بر وزارتخانه علوم با رعایت چارچوب های نظام جمهوری اسلامی به نحوی باشد كه بتواند رای اعتماد را بگیرد و پس از آن نیز طوری رفتار كند كه تجربه اقای فرجی دانا تكرار نشود.

نادران در پاسخ به این سوال كه نامه های امضا شده توسط آقای فرهادی درباره چه موضوعاتی است، تاكید كرد: در سایت‌ها فراوان آمده است.

کد N587954

وبگردی