آفتاب
روز مرگبار خراسان شمالی/

تصادف 3 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در خراسان شمالی ۱۰ کشته و ۴۶ زخمی بر جای گذاشت

تصادف 3 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در خراسان شمالی ۱۰ کشته و ۴۶ زخمی بر جای گذاشت

بجنورد- خبرگزاری مهر: صبح امروز در پی 3 سانحه تصادف و واژگونی خودروهای اتوبوس و مینی بوس در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی متأسفانه ۱۰ نفر کشته و ۴۶ نفر زخمی شدند که حال برخی مجروحان وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سحرگاه چهارشنبه و در روز بارانی خراسان شمالی، تاکنون سه تصادف مرگبار در محورهای لغزنده این استان روی داده، سوانحی که تاکنون سبب کشته شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن ۴۶ نفر شده است، مجروحانی که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده و احتمال می رود مرگ آنها شمار کشته های سوانح امروز در خراسان شمالی را افزایش دهد.

ساعت سه و ۵۰ دقیقه سحرگاه چهارشنبه در محور بجنورد ـ آشخانه یک دستگاه اتوبوس با ۴۴ مسافر که از مشهد به بابل می رفت در پیچ روستای بدرانلو بجنورد با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در اثر این سانحه شش نفر در دم جان باخته و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

همچنین در این حادثه ۱۷ نفر نیز زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند که بر اساس گزارش ها حال هفت نفر از مجروحان وخیم است.

تصادف محور بجنورد - آشخانه

سرهنگ احمد قرایی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، بی مبالاتی راننده کامیون نسبت به اتوبوس اسکانیا به علت خواب آلودگی و انحراف به چپ را علت این تصادف مرگبار اعلام کرد.

به گفته وی در این تصادف دلخراش راننده کامیون به همراه یک نفر از سرنشینان کامیون و راننده اتوبوس اسکانیا نیز به همراه سه نفر از مسافران به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند و ۱۸ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که یکی از این مجروحان در مسیر بیمارستان جان باخت.

تصادف محور بجنورد - آشخانه

واژگونی اتوبوسی دیگر و بر جای ماندن دو کشته و ۱۷ زخمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سانحه ای دیگر صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور آشخانه ـ چمن بید واژگون شد که در این حادثه نیز دو نفر در صحنه فوت کردند، ۱۷ نفر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند و هفت نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

واژگونی مینی بوس با یک کشته و ۱۱ زخمی

حسن شکوری نسب افزود: همچنین صبح امروز در دو راهی شهرستان گرمه و جاجرم استان خراسان شمالی نیز یک دستگاه مینی بوس واژگون شد که در این حادثه هم یک نفر کشته و ۱۱ نفر هم مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف محور بجنورد - آشخانه

به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند.

تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

کد N587313

وبگردی