آفتاب

تصویب یک فوریت اصلاح تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری

تصویب یک فوریت اصلاح تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پی تصویب یک فوریت لایحه اصلاح تعرفه های بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران در سازمان ها و شرکت‌های تابعه، گفت: شهرداری گزارش های دقیقی از وضعیت اماکن ورزشی به شورا ارایه داده است.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هادی ساعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در جریان بررسی یک فوریت طرح مذکور اظهارکرد: شهرداری تهران در سال 90 لایحه ای را در خصوص تعرفه ها ارایه داد که آن را پس گرفت و به عنوان موافق یک فوریت این لایحه معتقدم که با توجه به روی کار آمدن ورزش های جدید باید تعرفه‌های این ورزش ها نیز مشخص شود.

ساعی افزود: در حال حاضر بعضی فضاهای ورزشی شهرداری تهران در اختیار سازمان ورزش نیست که برای نظارت یکپارچه این سازمان بر وضعیت مجموعه‌ها و اماکن وزشی لازم است تعرفه ها اصلاح شود، چرا که در برخی از این اماکن تعرفه ها مطابق تعرفه شهرداری نیست.

احمد حکیمی پور عضو کمیسیون فرهنگی نیز به عنوان مخالف این لایحه اظهارکرد: در شورای سوم مصوبه بسیار خوبی درخصوص تعرفه های ورزشی در سال 89 تصویب شد که براساس آن شهرداری باید هر سه ماه یک بار درباره وضعیت ارایه ورزشگاه ها، اعمال مدیریت و نرخ های جدید به شورای شهر گزارش دهد. این در حالی است که در حال حاضر شورا بر وضعیت نرخ ها نظارت جدی ندارد. اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل با ابراز مخالفت با اظهارات حکیمی پور در این باره گفت: ما باید با لایحه شهرداری که در جهت اصلاح تعرفه هاست موافقت کنیم و با توجه به موافقت ساعی با این لایحه به عنوان چهره ورزشی و مطلع شهر نباید با آن مخالفت شود.

به گزارش ایسنا - به نقل از سایت شورا، مهدی چمران رییس شورای شهر نیز اعلام کرد: شهرداری تهران گزارش‌های دقیقی از وضعیت اماکن ورزشی به شورای شهر ارایه داده است و آقایان ساعی ودبیر در دوره سوم نظارت دقیقی بر ورزشگاه ها داشته اند. به طوری که اشراف آنها بر وضعیت ورزشگاه ها و تعرفه ها سبب شده است موضوع اصلاح تعرفه ها از سوی شورا دنبال شود . بدین ترتیب یک فوریت یک لایحه با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

انتهای پیام

کد N586659

وبگردی