آفتاب
پس از رای عدم اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی علوم مطرح شد

پیشنهاد عضو کمیسیون آموزش برای برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت

پیشنهاد عضو کمیسیون آموزش برای برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت

رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس بر نشست دولت و مجلس و تقویت تعامل میان آن‌ها تاکید کرد و گفت: باید کسی در وزارت علوم مسئولیت به عهده بگیرد که جبران مافات کند.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص تعامل میان دولت و مجلس با توجه به مسائل اخیر اظهار کرد: راهکار برون‌رفت از فضای ایجاد شده بعد از معرفی 4 وزیر پیشنهادی این است که دولت و مجلس با یکدیگر جلساتی داشته باشند و براساس یک نگاه کارشناسانه دقیق آن هم نه بر روی مسائل سیاسی یا مباحث کمی وزارت علوم بلکه در بحث کیفی این وزارتخانه چاره‌اندیشی کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: درواقع راهکار برون رفت این وزارتخانه از وضعیت به چالش افتاده این است که دولت و مجلس با یکدیگر نشست‌هایی داشته باشند و کسی انتخاب شود که بتواند این وزارتخانه را به تفکیک برساند.

وی اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته رخ داد متاسفانه وزارت علوم از تثبیت لازم برخوردار نشده و باید کسی بتواند عهده‌دار مسئولیت در این وزارتخانه شود که جبران مافات کند و گرنه در دولت یازدهم وزارت علوم کارنامه مثبتی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N586489

وبگردی