آفتاب
نماینده مردم ارومیه در تذکر شفاهی؛

وزیر اقتصاد، پرداخت بدهی‌ها را پیگیری کند

وزیر اقتصاد، پرداخت بدهی‌ها را پیگیری کند

متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود 3 هزار میلیارد و 485 میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کند که وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کنداز این رو وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در صحن علنی عصر مجلس گفت: ‌ بانک مرکزی دستمزد متوسط یک خانواده را با دو فرزند، چیزی حدود دو و نیم میلیون تومان تعیین کرده و در این شرایط مجلس باید در بودجه سال آتی به صورتی بیاندیشد که حداقل دستمزد کارگران براساس مصوبه بانک مرکزی باشد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: سوال من که مربوط به معلمان پیش دبستانی بوده و بسیار مهم است هنوز در نوبت به سر می‌برد و هیات رییسه باید هر چه سریع‌تر این سوال را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌ها و شرکت مهندسی ساخت و ساز تأسیسات دریایی در نوبت بوده ولی تا کنون قرائت نشده است و در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کند که وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

کد N586472

وبگردی