آفتاب
محمود الزهار:

هدف درخواست آتش بس در قدس از بین بردن انتفاضه است

هدف درخواست آتش بس در قدس از بین بردن انتفاضه است

یکی از رهبران برجسته حماس اعلام کرد که هدف از درخواست ها برای آتش بس در قدس از بین بردن انتفاضه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با شبکه ماهواره ای القدس اظهار داشت: درخواست ها برای آرام کردن اوضاع در قدس خواسته های مشکوک است که هدف آن نابودی انتفاضه است.

وی با بیان اینکه عملیات قدس عملیاتی منطقی و طبیعی بود که در واکنش به تجاوزات صهیونیست ها در قدس و مسجدالاقصی صورت گرفت گفت: سلاح مبارز باید همیشه آماده باشد و از دفاع از خود متوقف نشود.

الزهار در ادامه گفت: تصمیم آتش بس در اختیار کسی است که مقاومت می کند و از خود دفاع می کند و جریان مقاومت که تلاش های زیادی کرده است امکان ندارد آتش بس را بپذیرد و در منزل بنشیند.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: عملیات قدس واکنش طبیعی به جنایات اشغالگرانی است که تلاش می کنند مسجدالاقصی را تقسیم کنند. وی از ملت های عربی خواست که حامی قضیه فلسطین باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنبش حماس را مسئول عملیات قدس معرفی کرده اظهار داشت: نتانیاهو تلاش می کند با این اقدام ابومازن را تحت فشار قرار دهد تا وی نقش یک پلیس اسرائیلی را ایفا کند و جنبش حماس هرگز این موضوع را نخواهد پذیرفت.

کد N586265

وبگردی