آفتاب

اظهارات یک عضو شورا در مورد مرگ مرتضی پاشایی

اظهارات یک عضو شورا در مورد مرگ مرتضی پاشایی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فوت مرتضی پاشایی خواننده پاپ کشورمان، گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم تا نسبت به مبارزه این هنرمند با سرطان ظرف یک سال گذشته اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته کسانی بودند که در کنار این هنرمند بوده و در جریان سیر بیماری و مبارزه وی با سرطان قرار داشته اند، گفت: در حالی که پزشکان در آخرین زمان زندگی بیمار از او می خواهند که هر کاری را که دوست دارد انجام بدهد، مرتضی پاشایی خوشحالی خود را در آخرین لحظات زندگی خود در خواندن برای مردم می دید و نباید این مبارزه ها درجریان فوت وی و طرح برخی شایعه ها گم شود.

وی افزود: در روزهای گذشته شنیده ام که کشتی گیر قهرمان آسیا در زندان در اثر ناامیدی خودکشی کرده است. این در حالی است که مرتضی پاشایی در اوج بیماری هم دست از تلاش برنداشت و امیدوارم اصحالب رسانه این موضوعات را مطرح کنند.

شورا در خصوص دسترسی آزاد به اطلاعات تکالیفی دارد

علی صابری عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر از تصویب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مجلس شورای اسلامی پس از 20 سال خبر داد و گفت: شهرداری و شورای شهر در 16 گروه کاری تدوین شده در این قانون تکالیفی را بر عهده دارند که از هیات رییسه می خواهیم با تشکیل یک تیم کارشناس این تکالیف شناسایی و بررسی شود.

کد N586228

وبگردی