آفتاب
هاشمی نخل ابراهیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی:

انتظار داشتیم رئیس جمهور فردی را معرفی کند که شبهه‌ای نداشته باشد

انتظار داشتیم رئیس جمهور فردی را معرفی کند که شبهه‌ای نداشته باشد

نماینده مردم هرمزگان با اشاره به اینکه انتظار داشتیم رئیس جمهور فردی را برای وزارت علوم معرفی کند که شبهه‌ای نداشته باشد، گفت: در شرایط فعلی باید به رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی که یک مدیر دانشگاهی است، اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی که در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم در جلسه رای اعتماد به فخر الدین احمدی دانش آشتیانی سخن می‌گفت با اشاره به اینکه 17 ماه است وزارت علوم بلاتکلیف بوده و 4.5 میلیون دانشجو و تعداد کثیری استاد منتظر تصمیمات دولت و مجلس هستند، گفت: ما در شرایط ویژه‌ای هستیم و باید فکری به حال آرامش کشور کنیم.

وی افزود: مخالفان وزیر پیشنهادی نگران هستند که محیط دانشگاه که حساس‌ترین محیط برای کشور است، دچار حوادث شود اما باید کاری کنیم که از این حوادث، دانشگاه دور بماند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: انتظار داشتیم رئیس جمهور کسی را معرفی کند که شبهه‌ای نداشته باشد؛ اما امروز باید به رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی که یک مدیر دانشگاهی است، اعتماد کنیم.

هاشمی نخل ابراهیمی با اشاره به اینکه فتنه برای ما خط قرمز است، گفت: نباید به بهانه فتنه کاری کنیم که اصل نظام با مشکل مواجه شود، آشتیانی گفته که در سال 88 وقتی رهبری موضع خود را مطرح کردند، دیگر به دنبال مسائل سیاسی نرفته است.

این نماینده موافق خاطرنشان کرد: به شما قول می‌دهم با رای اعتماد به آقای آشتیانی علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاه، توجه ویژه‌ای نسبت به بکارگیری نیروهای علمی در کشور صورت گیرد.

کد N585528

وبگردی