آفتاب
موافق وزیر پیشنهادی علوم؛

نخل ابراهیمی: به دانش آشتیانی که سابقه جبهه و جنگ دارد اعتماد کنیم

نخل ابراهیمی: به دانش آشتیانی که سابقه جبهه و جنگ دارد اعتماد کنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه کشور به آرامش نیاز دارد اظهارکرد: ما باید به دانش آشتیانی که سابقه جبهه و جنگ دارد و مدیری دانشگاهی است اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در سخنانی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: اقتصاد دانش بنیان مورد توجه ویژه دانشگاهها است.

وی ادامه داد:17 ماه است که وزارت علوم بلاتکلیف مانده و چهار و نیم میلیون دانشجو و تعداد کثیری استاد در انتظارتصمیمات دولت و مجلس هستند و با توجه به شرایط ویژه کشور باید به دنبال آرامش مملکت باشیم.

نماینده مردم میناب و رودان در مجلس خاطر نشان کرد:‌ قطعا همه نمایندگان دغدغه‌ی کشور را دارند و نگران حوادث گذشته هستند که مبادا تکرار شود و یا شرایطی پیش بیاید که دانشگاهها جولانگاه گروههای سیاسی شود و اکثر دوستان مخالف از این حیث نگرانند.

هاشمی نخل ابراهیمی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که دانشگاه از حواشی دور بماند و ما انتظار داشتیم رئیس جمهور فردی را معرفی می‌کرد تا شبهه‌ای در کارنامه نداشته باشد اما در حال حاضر ما باید به دولت و رئیس جمهور و شخص پیشنهادی که سابقه‌ی جبهه و جنگ دارد و مدیری دانشگاهی‌ است اعتماد کنیم.

وی افزود:‌ مانباید به بهانه‌ی فتنه کارهایی کنیم که اصل نظام با مشکل مواجه شود چرا که ایشان خودشان اظهار کردند که پس از انتخابات سال 88 و بیان موضع توسطرهبری تبعیت کردند و پس ما هم باید از ایشان بپذیریم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یاد آور شد: ایشان قول دادند که علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاهها و توسعه‌ی فضای علمی دانشگاهی در مناطق کمتر توسعه یافته و توجه ویژه به بکارگیری نیروهای مومن و متعهد و علمی داشته باشند.

هاسمی نخل ابراهیمی بیان کرد: با توجه به این که ایشان سومین وزیر پیشنهادی است انتظار می‌رود همه کمک کنند تا وزارت علوم وزیر داشته باشد.

انتهای پیام

کد N585507

وبگردی