آفتاب
جواد اطاعت در گفتگو با ایلنا:

روحانی كار طاقت فرسایی را در مذاكرات دنبال می‌كند

روحانی كار طاقت فرسایی را در مذاكرات دنبال می‌كند

فكر می‌كنم رهبری و مردم هم از این حركت دولت پشتیبانی می‌كنند و به نوعی حامی دولت هستند و من به نتیجه مذاكرات هم امیدوار هستم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: فكر می‌كنم رهبری و مردم هم از این حركت دولت پشتیبانی می‌كنند و به نوعی حامی دولت هستند و من به نتیجه مذاكرات هم امیدوار هستم.

جواد اطاعت استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی خود از مذاكرات هسته‌ای گفت: در مورد مذاكرات هسته‌ای باید بگویم آقای روحانی كار طاقت فرسایی را دنبال می‌كند زیرا بحث مذاكرات هسته‌ای بحثی است كه منافع ملی را در نظر دارد و ایجاب‌هایی در منافع ملی وجود دارد؛ لذا حفظ این منافع بسیار دشوار و طاقت‌فرسا خواهد بود.

وی ادامه داد: فكر می‌كنم رهبری و مردم هم از این حركت دولت پشتیبانی می‌كنند و به نوعی حامی دولت هستند و باید بگویم كه به نتیجه مذاكرات هم امیدوار هستم؛ لذا باید به نتیجه خوبی دست پیدا كنیم زیرا تبعات به نتیجه نرسیدن آن برای كشور خیلی سنگین خواهد بود.

نماینده مردم داراب در مجلس ششم افزود: محدودیت‌هایی از سوی غربی‌ها به كشور تحمیل می‌شود و سناریوی غرب و آمریكایی‌ها محاصره و تضعیف ایران است و باید گفت كه اگر بتوانیم دامی را كه آمریكایی ها برایمان پهن كرده‌اند، برچینیم و كشور را از این وضعیت رهایی بدهیم، قاعدتا توانستیم كار بزرگی را صورت دهیم و در عین حال به مذاكرات امیدواریم.

کد N585417

وبگردی