آفتاب

هاشمی: باید به دولت و آقای روحانی اعتماد کنیم

هاشمی: باید به دولت و آقای روحانی اعتماد کنیم

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت فخرالدین احمدی دانش آشتیانی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از تاکید های مقام معظم رهبری وجود اعتدال و نبود اختلافات بین دولت و مجلس ویزه دردانشگاه است.

به گزارش خبرآنلاين، هاشمي ادامه داد: 17 ماه است که وزارت علوم بلاتکیف است و همچنان وزیران عدم رای اعتماد میگیرند. مردم و دانشگاهیان منتظر و چشم امید به  تصمیمات دولت و نمایندگان مجلس هستند. ما در شرایظ ویژه ای هستیم.

هاشمی نخل ابراهمی در بیانات خود از مخالفان این وزیر پیشنهادی تشکر کرد و گفت: من می دانم که همه این عزیزان دغدغه جامعه و دانشگا هیان را  دارند که مبادا حوادث دوره فتنه و بازی های سیاسی آن دوره دوباره تکرارشود از این حیث نگران هستندچرا که محیط  دانشگاه و روحیات دانشجویان بسیار  حساس و مهم است و ممکن دچار حواشی شود.

این نماینده مجلس خطاب به همه مخالفان و موافقان وزیر انتخابی بیان کرد:بیایید از همه این حواشی و اتفاقات به وجود آمده در طی این چند سال  دور شویم .البته ما از جناب دکتر آقای روحانی انتظار داشتیم  فردی را به مجلس و نمایندگان معرفی کنند که شبهه نداشته باشد.

وی در پایان سخنرانی خود گفت: در حال حاظر باید به دولت و آقای روحانی و دکتر آشتیانی که خود سابقه جنگ و جبهه و مسئولیت های زیادی را دولت داشته اند  اعتماد کنیم چرا که  که در شرایط خاصی هستیم ملت از ما انتظار دارند فتنه برای همه  خط قرمز استکار نکنیم که  اصل نظام را با مشکل مواجه کنیم خود جناب اقای دکتر آشتیانی هم تاکید کردن در همان دوره فتنه بعد از بیانات رهبری از ایشان تبعیت کردند.

 

2929

کد N585408

وبگردی