آفتاب

تابش:آشتیانی شخصیتی بی حاشیه است/عدم رای اعتماد مجلس چه پیامی به جامعه منتقل می کند؟

تابش:آشتیانی شخصیتی بی حاشیه است/عدم رای اعتماد مجلس چه پیامی به جامعه منتقل می کند؟

نماینده اردکان در مجلس گفت:وزیر ییشنهادی علوم شخصیتی بی حاشیه است.به شرط اینکه مخالفان با جوسازی برای ایشان حاشیه درست نکنند.

به گزارش خبرآنلاین،محمد رضا تابش به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: اکنون دانشگاه ها که نقش بی بدیلی چشم به تصمیم ما دوخته اند تا چگونه ما نمایندگان دولت را در شرایط خطیر یاری می کنیم.

 وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهوردر خصوص اولویت های دولت یازدهم، گفت: همه خط قرمز های نظام، موکول به رعایت خط قرمز اخلاق دانستند که متاسفانه ما آن را در کشور خود به ثمن بخش به حراج گذاشتیم،در حالی که صریح آیات قرآن ما را به عدم تجسس توصیه می کند.

وی با بیان اینکه ما مردم خوبی داریم که  تشنه خدمات صادقانه هستند و بداخلاقی ها و ناکارآمدی ها را بر نمی تابند، تصریح کرد:گاهی برخی اتفاق ها در جامعه برای ما هشدار دهنده است. به فرموده رهبر معظم انقلاب کار مجلس ریل گذاری است تا دولت آن را اجرا کند.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم  که می گفت عدم رای اعتماد و عزل وزیر علوم چه پیامی را  به جامعه  تلقین می کند، اظهار داشت:مردم از ما حکومت داری می خواهند. نگذاریم اختلاف سیاسی  منجر به شکاف نیروهای انقلاب شود. این رفتار منجر به این می شود که سیل مهاجرت نخبگان را  دامن بزنیم.

وی با اشاره به  مختصات وزیر علوم، گفت:  تخصص مدیرتی ، اعتدال شخصیتی ، دانش روز و سلامت مالی از جمله ویژگی هایی است که آقای دانش از آن برخودار است.

تابش که می گفت نظر سنجی های اخیر در دانشگاه ها نوع مدیریت ایشان را تائید می کند، افزود: ایشان زمانی به عنوان شهردار تهران، وزیر آموزش و پروش و وزیر علوم مطرح بوده است .ایشان شخصیتی بی حاشیه است ،به شرط اینکه مخالفان با جوسازی برای ایشان حاشیه درست نکنند.
29/212

 

کد N585406

وبگردی