آفتاب
حسن جوهرچی:

مدیران صداوسیما امنیت شغلی را بالا ببرند

مدیران صداوسیما امنیت شغلی را بالا ببرند

حسن جوهرچی - بازیگر سریال در حال پخش «برابر اصل» - درباره‌ی حضورش در این سریال گفت و پیشنهاداتش به رییس جدید سازمان صداوسیما و مدیران این سازمان را بیان کرد.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در ابتدا خطاب به مدیران جدید سازمان صداوسیما گفت: درخواستم نه فقط از آقای سرافراز - رییس سازمان صداوسیما - بلکه از تمام مدیران سازمان صداوسیما این است که زحمات مدیران قبل از خودشان را هدر ندهند؛ این در حالی است که در هر ارگانی وقتی مدیران جدید روی کار می‌آیند، تمام کارهای مدیر قبلی را زیر سوال می‌برند و مسیری را طی می‌کنند که اصلا صلاح نیست؛ بنابراین امیدوارم زحمات آقای سرافراز به یک جریان خلاف آقای ضرغامی تبدیل نشود و به گونه‌ای باشد که تولید پیشرفت کند.

وی سپس اظهار کرد: امیدوارم اقدام رییس جدید صداوسیما و همچنین مدیران جدیدش به گونه‌ای باشد که بودجه وارد صداوسیما شود و به پروژه‌هایی که مدت‌هاست روی زمین مانده‌اند، کمک کنند. همچنین امید دارم مدیران جدید صدا و‌سیما امنیت شغلی هنرمندان و سایر همکاران این عرصه را بالاتر ببرند.

بازیگر نقش اصلی سریال در حال پخش «برابر اصل» در ادامه درخصوص بازی‌اش در این مجموعه حقوقی توضیح داد: این مجموعه داستان مشخصی دارد و به یکسری مشکلات و معضلات می‌پردازد که مردم همواره با آن‌ها درگیر هستند. «برابر اصل» به مسائلی می‌پردازد که چه بخواهیم و چه نخواهیم در اجتماع وجود دارند و بخش عمده‌ای از مشکلات قانونی به دلیل عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین کشور است.

او در عین حال تأکید کرد: حرف اصلی سریال «برابر اصل» این است که اگر مردم نسبت به قوانین حقوقی اطلاعات بیشتری داشته باشند، قطعا با مشکل روبه‌رو نخواهند شد. قصه اصلی «برابر اصل» با محوریت قانونی همراه است اما در عین حال یکسری بافت دراماتیک نیز در خودش دارد.

جوهرچی در پاسخ به اینکه چه میزان از اتفاقات سریال «برابر اصل» برگرفته از منابع معتبر و حقیقی است؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه نویسنده و کارگردان سریال «برابر اصل» خودش سردفتردار بوده؛ براین اساس منابع کار کاملا معتبر است و از حیث حقوقی اطلاعات بالایی دارد. این اثر با دانش خوبی نوشته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر استفاده از منابع معتبر برای مسائل حقوقی سریال «برابر اصل»، چندین مشاور حقوقی همیشه سر صحنه حضور داشتند و نظارت می‌کردند. همچنین برای این سریال از کتاب‌های قانونی مختلف استفاده کردیم، به نحوی که می‌توان گفت «برابر اصل» به ضرس قاطع با حساب و کتاب نوشته شده است و درباره تک تک مواردش افراد متخصص فکر کرده‌اند.

جوهرچی در پایان صحبت‌هایش از حضورش در سریال «برابر اصل» اظهار رضایت کرد و گفت: اصولا آقای دری را دوست دارم و پیش از «برابر اصل»، در سریال «سراب» هم با وی همکاری داشتم. به نظرم وی کارگردان شریف و نویسنده خوبی است. در کل کار در پروژه «برابر اصل» برایم لذت‌بخش بود. از همه عوامل این مجموعه هم تشکر می‌کنم؛ چراکه همراهی‌های خوبی داشتند.

به گزارش ایسنا، سریال «برابر اصل» در 13 قسمت تهیه شده است که در حال حاضر هر شب ساعت 22و30 دقیقه از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.

این مجموعه به موضوعاتی چون جعل اسناد و همچنین سایر مسائل حقوقی می‌پردازد. «برابر اصل» یک سریال مشارکتی است که به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال‌الدین دری ساخته شده است. حسن جوهرچی، روناک یونسی، حسام نواب صفوی، عمار تفتی، سیاوش طهمورث، نفیسه روشن، حدیثه تهرانی، آزاده ریاضی، پریسا روشنی، حشمت آرمیده و... از بازیگران سریال «برابر اصل» هستند.

انتهای پیام

کد N584968

وبگردی