آفتاب
هجمه تند حمید روحانی در همایش دلواپسان به مذاکرات هسته ای؛

هدف مذاکرات نه تنها تحقیر ملت که تحقیر نظام بود

هدف مذاکرات نه تنها تحقیر ملت که تحقیر نظام بود

با وجود توافق، تبلیغات بسیاری ضد ایران شکل گرفت و می‌توان گفت‌ بیشترین توهین‌ها و تحقیرها نسبت به ملت ایران صورت گرفته است و گفتند ایران به خاطر تحریم‌ها تسلیم شده و پای میز مذاکرات آمده است. بنابراین معتقدم هدف این مذاکرات نه تنها تحقیر ملت که تحقیر نظام بوده است.

همایش "منهای عزت بعلاوه تحریم" توسط تعدادی از منتقدان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین دیگر شخصیت های سیاسی اصولگرا در حوزه هنری برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید روحانی، بهرام بیراموند، سید مهدی موسوی‌نژاد، مهدی کوچک‌زاده، فاطمه آلیا، محمد علی رامین، ابراهیم آقامحمدی، حمید روحانی، ابولفضل ظهره وند از جمله مهمانان این مراسم بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در بخش نخست مراسم حجت‌الاسلام حمید روحانی گفت: تحت نام این مذاکرات، استحاله خط امام، به ذلت کشاندن ملت، سلب استقلال کشور و از بین بردن اسلام ناب محمدی دنبال می شود.

روحانی در ادامه افزود: نکاتی در خصوص انحراف توضیح می دهم؛ اول به کارگیری کسانی که از نظر اسلام مطرود و منحرف بودند. دوم روی آوردن مسوولان به تجمل‌گرایی. سوم به کارگیری مشاوران مرموز و غیرمسلمان. چهارم زمینه‌سازی برای تبدیل حکومت اسلامی به سلطنت موروثی و پنجم تفاوت حرف و عمل کسانی که در راس امور بودند. همچنین کتابی در همین زمینه توسط محمود سریع القلم منتشر شده است که نظریات آن پشت هر انسان غیرتمند را می‌لرزاند. این درحالی است که رییس‌جمهور هم برای این کتاب مقدمه نوشته و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام هم آن را در سال 87 به چاپ دوم رسانده است. هدف این کتاب از بین بردن استقلال و کشاندن ملت به خواری و ذلت است که البته امیدوارم آن چه در این کتاب آمده صرفا یک دیدگاه باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه از روزی که مذاکرات شروع شده است تحقیر ملت هم آغاز شد، گفت: با وجود توافق، تبلیغات بسیاری ضد ایران شکل گرفت و می‌توان گفت‌ بیشترین توهین‌ها و تحقیرها نسبت به ملت ایران صورت گرفته است و گفتند ایران به خاطر تحریم‌ها تسلیم شده و پای میز مذاکرات آمده است. بنابراین معتقدم هدف این مذاکرات نه تنها تحقیر ملت که تحقیر نظام بوده است.

 

کد N584744

وبگردی