آفتاب

اظهارات طاهرخانی درباره برنامه هدفمند برای اختلاف میان دو قوه

اظهارات طاهرخانی درباره برنامه هدفمند برای اختلاف میان دو قوه

یک نماینده سابق مجلس دخالت و ورود به حوزه وظایف قوه مجریه را از مهمترین علل اصلی اختلافات اخیر دو قوه دانست و افزود:مجلس و دولت تنها باید به قانون استناد و نظارت کنند و به هیچ وجه به حوزه وظایف یکدیگر دخالت نکنند.

امير طاهر خانی در گفت و گو با خبرآنلاين، در مورد  اختلاف افکنی اخیر رسانه ها بین دو قوه در جریان انتخاب وزیر علوم بیان کرد: تمامی این اختلافات سر منشا از قوانین دارند چرا که قوانین ما دچار ابهامات زیادی و واضح و شفاف نیست .پس این طبیعی هست که بسیاری از رسانه های اصول گرا دست به شیطنت های رسانه ای کنند تا این مسئله را بیش از حد در بین مردم پررنگ جلوه دهند.

وی در ادامه گفت:پیش داوری های رسانه ها و خبر های ضدو نقیض و کذب در مورد رای اعتماد وزیر انتخابی ،خود موجب اختلافات شدید شده که متاسفانه هیچ راهی هم برای جلوگیری از این اتفاقات نیست.

نماینده  سابق مجلس افزود:تمامی این عدم رای اعتماد ها و اختافات به وجود آمده کاملا یک برنامه هدفمند و حساب شده از سوی برخی ها می باشد.

طاهر خانی در پایان گفت: چالش پیش آمده بین دو قوه باید با تمکین به قانون اساسی و صبوری مجلس و نمایندگان در مقابل وزیر انتخابی از سوی ریس جمهور حل و فصل شود تا یک آرامش نسبی بین آنها برقرار شود.همچنین با تمامی این تفاسیر هیچ گاه وظیفه دولت و ریس جمهوری که انتخاب وزیر کابینه خود است از آنها نباید گرفته شود.

 2929

 

 

کد N584272

وبگردی