آفتاب
دشتی‌اردکانی تاکید کرد

ضرورت شناساندن جایگاه دفاتر اسناد رسمی به جامعه

ضرورت شناساندن جایگاه دفاتر اسناد رسمی به جامعه

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران بر ضرورت شناساندن جایگاه دفاتر اسناد رسمی به جامعه تاکید کرد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران بر ضرورت شناساندن جایگاه دفاتر اسناد رسمی به جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه هم‌اندیشی با حضور پیشکسوتان روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه «روابط عمومی پل ارتباطی بین جامعه و دفاتر اسناد رسمی است» گفت: قصد داریم از تجربیات همکارانی که طی سال‌های گذشته در روابط عمومی کانون فعالیت داشته‌اند استفاده کنیم تا جایگاه دفاتر اسناد رسمی را بهتر به جامعه بشناسانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون سردفتران و دفتریاران افزود: طی این مدت فعالیت‌هایی صورت گرفته است ازجمله ساخت دو فیلم که به مراتب تاثیر آن بیشتر از سخنرانی‌های متعدد است. ضمن اینکه فیلم «برابر با اصل» بازخوردهای مثبت و فراوانی داشت.

وی با بیان این‌که «گاهی انتقاداتی نیز بر این فیلم وارد آمده است» افزود: متاسفانه انتقادات غیرکارشناسی افرادی که بر موضوع احاطه ندارند نه تنها موجب برطرف شدن ابهامات نمی‌شود بلکه بر مشکلات می‌افزاید؛ در حالیکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت است و در این راستا به زودی نظرسنجی از همکاران انجام خواهد شد.

به گفته رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، با وجود اینکه هنوز بیشتر از چند قسمت از سریال پخش نشده است؛ اما شبکه‌های تلویزیونی جام جم 1 ، 2 و 3 تقاضای پخش سریال «برابر با اصل» را داشته‌اند.

دشتی‌اردکانی ضمن تقدیر و تشکر از مسلم آقاصفری، رئیس سابق روابط عمومی کانون افزود: امیدواریم در دوره جدید فعالیت‌های روابط عمومی کانون شاهد پیشرفت‌هایی بیش از گذشته باشیم و یاری و مساعدت همکاران در این راستا می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به همایش6 دی ماه در کانون سردفتران و دفتریاران افزود: همکاران در این زمینه برنامه ریزی‌هایی کرده‌اند و برای برگزاری بهتر همایش از اظهارنظرهای همکارانی که از سال‌های گذشته در روابط عمومی بوده‌اند استقبال می‌کنیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران همچنین ضمن تشکر و تقدیر مجدد از اعضای شرکت کننده افزود: مدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران اختیار تام در انجام امور مربوطه و محوله دارند. ضمن اینکه روابط عمومی طی این سال‌ها با یک کارمند ثابت و حداقل امکانات توانسته است نمره قبولی بگیرد.

مسلم آقاصفری، نایب رئیس سابق کانون و مسئول روابط عمومی هم ضمن تقدیر و تشکر از حاضران گفت: امیدوارم که از نیروی جوان و پرانرژی در روابط عمومی بیش از پیش بهره مند شویم. فرصت را مغتنم می‌شمارم و از حضور دوستانی که زمانی در روابط عمومی از حضورشان استفاده می‌کردیم، تقدیر و تشکر کنم و اگر اکنون از حضورشان بی بهره هستیم بر خودمان نقد وارد است که نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

در ادامه جلسه هریک از اعضای شرکت کننده به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

کد N584192

وبگردی