آفتاب
عضو جبهه پایداری در گفت و گو با ایلنا:

هر سندی که باشد در جلسه رای اعتماد پخش خواهیم کرد

هر سندی که باشد در جلسه رای اعتماد پخش خواهیم کرد

اگر ایشان به واسطه کارنامه درخشان مدیریتی و تخصصی انتخاب شده اند ما ادعا داریم که در وزارت خانه علوم هزاران عنصر توانمندتر از ایشان وجود دارد در عین حال که بی حاشیه هستند.

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن اعلام مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارتخانه علوم، در پاسخ به این سوال که علت مخالفت ها با وزیر پیشنهادی چه خواهد بود، گفت: به نظر شما خبرنگاران وجه ممیزه وزیر پیشنهادی با سایر مسئولان دانشگاهی برای انتخاب به عنوان وزیر پیشنهادی چیست؟

این عضو جبهه پایداری ادامه داد: اگر واقعا وجه ممیزه این انتخاب مسائل مدیریتی و فنی است، در وزارت خانه و در جمع اساتید دانشگاهی افراد بی شماری هستند که به طور قطع و یقین از ایشان به لحاظ مباحث فنی و مدیریتی مسلط تر بوده و در عین حال حاشیه ی کمتری دارد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ایشان به واسطه کارنامه درخشان مدیریتی و تخصصی انتخاب شده اند ما ادعا داریم که در وزارت خانه علوم هزاران عنصر توانمندتر از ایشان وجود دارد در عین حال که بی حاشیه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه رای اعتماد فیلمی پخش خواهد شد، تاکید کرد: در جلسه رای اعتماد هر سندی که باشد، ارائه خواهد شد.

کد N584137

وبگردی