آفتاب

داوران سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» معرفی شدند

داوران سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» معرفی شدند

محمدعلی بنی‫‌اسدی، علی خدايی و علی هاشمی‫ شهرکی به عنوان داوران بخش تصویرگری نخستین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق« مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ 1 تا 19 دی ماه 1393 در رواق هنر برج میلاد برگزار می شود و داوران بخش تصویرسازی آن شامل محمدعلی بنی‫اسدی، علی خدایی و علی هاشمی‫شهرکی برای انتخاب آثار بخش پوستر این سوگواره انتخاب شده اند.

هیأت انتخاب و داوری بخش پوستر این سوگواره، طبق برنامه پیش‫بینی شده در تاریخ دوشنبه 24 آذر ماه سال جاری آثار رسیده به این سوگواره را انتخاب و داوری خواهند کرد.

محمدعلی بنی‫اسدی علاوه بر تصویرگری بيش از 80 عنوان کتاب، ساليان متمادي تصویرگر مجله‌هایی مانند «کیهان بچه‌ها» و «سروش کودکان و نوجوانان» بوده است.

وی داراي مدرک مجسمه‫ سازی از هنرستان کمال الملک، مدرک انیمیشن از کانون پرورش فکری کودکان، کارشناسی هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای ‌زیبا و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشکده هنرهای‌ زیبای دانشگاه تهران است.

علي خدايي متولد 1338 تهران است و فعاليت حرفه‫ای خود را از سال 1365 شروع کرد. همكاري با نشريات كودك، تدريس نقاشي به كودكان، ساخت انيميشن و تصويرسازي بيش از 120 عنوان كتاب كودك و نوجوان در کارنامه او دیده می شود.

علی هاشمی‫شهرکی متولد 1357 و دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد تصویرسازی و همچنین عضو انجمن فرهنگی هنری تصویرگران است و در کارنامه خود علاوه بر مدیر عاملی انجمن فرهنگی هنری تصویرگران، تدریس در دانشگاه، پژوهشگری، نویسنده و مترجم مقالات تخصصی هنرهای تجسمی، مدیر هنری بیش از 150 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان و دبیری چندین جشنواره در زمینه هنرهای گرافیک، کاریکاتور و تصویرسازی را برعهده داشته است.

نخستین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ 1 تا 19 دی ماه 1393 در رواق هنر برج میلاد برگزار می‫شود و شرکت کنندگان تا 21 آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال کنند.

 

کد N584038

وبگردی