آفتاب
تحولات عراق/

جزئیات جنایت تکان دهنده داعش/تحمیل پوشش قندهاری بر دانش آموزان موصلی

جزئیات جنایت تکان دهنده داعش/تحمیل پوشش قندهاری بر دانش آموزان موصلی

رسانه های عراقی از جزئیات جنایت هولناک تروریستهای تکفیری علیه یک خانواده عراقی و خنثی سازی 10 بمب در منطقه العظیم خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  رسانه های عراق، وزارت حقوق بشر عراق از جنایت هولناک تروریستهای داعش خبر داد که علیه یک خانواده عراقی مرتکب شدند، تروریستهای تکفیری، با حمله به یک منزل مسکونی، پدر خانواده را وادار کردند دختر 14 ساله اش را به عقد جمال صدام یکی از تروریستهای تکفیری درآورد که با مخالفت پدر وی روبرو شد، همین مخالفت باعث شد تا تروریستها پدر، مادر و سه کودک بیگناه خانواده را به طرز وحشیانه ای به قتل برسانند و دختر نوجوان را هم با خود به مکان نامعلومی ببرند.

این وزارت همچنین اعلام کرد باندهای داعش دانش آموزان و دانشجویان موصلی را مجبور به پرداخت شهریه کرده اند که از 25 هزار دینار شروع می شود و تا 75 هزار دینار می رسد.

تروریستهای تکفیری همچنین دانش آموزان و دانشجویان موصلی را مجبور کرده اند تا نوعی پوشش معروف به قندهاری را که منحصرا از سوی تکفیریها فروخته می شود، بپوشند، تکفیریها همچنین مانع تدریس معلمان مرد برای دختران و معلمان زن برای پسران شده اند.

 سرلشگر جمیل الشمری فرمانده پلیس دیالی اعلام کرد نیروهای امنیتی و مردمی بزرگترین انبار تسلیحات و مهمات گروه تروریستی داعش را در منطقه سد العظیم کشف کردند.

عملیات امنیتی در سد العظیم به خنثی سازی 10 بمب کارگذاشته شده از سوی تروریستها در این منطقه و هلاکت شمار زیادی از آنها منجر شده است.

یک سرکرده عرب داعش در ضلوعیه به هلاکت رسید

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عراق حمله تروریستهای داعش به منطقه البغدادی در غرب استان الانبار را دفع کردند.

یک منبع امنیتی در عملیات صلاح الدین اعلام کرد در عملیات نیروهای امنیتی در شمال تکریت، یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

کد N583930

وبگردی