آفتاب

داعش از اهالی موصل خواست خون اهدا کنند

داعش از اهالی موصل خواست خون اهدا کنند

واحد مرکزی خبر نوشت:

یک منبع پزشکی در استان نینوای عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش اجساد دهها تن از کشته شدگان خود را به پزشکی قانونی موصل و دهها نفر از مجروحان خود را به بیمارستان های این شهر منتقل کرده است.

این منبع خبر با بیان اینکه در میان اجساد کشته شدگان و همچنین در میان مجروحان اتباع کشورهای عربی و غیرعربی دیده می شوند افزود:« باانتقال مجروحان به بیمارستان ها، سرکردگان داعش از اهالی موصل خواسته اند برای نجات مجروحان خون اهدا کنند.»
به گزارش پایگاه اینترنتی شفق نیوز، در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای به مواضع داعش در منطقه تلکیف در 25 کیلومتری شمال موصل به شدت افزایش یافت. نیروهای کرد موسوم به پیشمرگه خبر دادند مواضع حدود 200 داعشی را در مرکز تلکیف به شدت گلوله باران کرده اند که در این عملیات 150 نیروی داعشی کشته یا مجروح شدند.

  این در حالی است که عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش شش پزشک را در موصل به دلیل خودداری از مداوای مجروحان وابسته به داعش اعدام کرده است.
به گزارش پایگاه خبری الاخبار عراق، توفیق عبدالجبار الشمری عضو شورای اعیان استان نینوا گفت:« داعشی ها شش پزشک را اعدام کرده اند، همه این پزشکان از اهالی منطقه القادسیه در مرکز موصل بوده اند.»

5252

کد N582973

وبگردی