آفتاب
در جلسه علنی شورای اسلامی تبریز مطرح شد؛

جوانان تبریزی در حوزه کتابخوانی فعالیت چشمگیری ندارند/ برگزاری جلسه غیر علنی برای بندهای لایحه هبه!

جوانان تبریزی در حوزه کتابخوانی فعالیت چشمگیری ندارند/ برگزاری جلسه غیر علنی برای بندهای لایحه هبه!

تبریز- خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج نیافته و فعالیت جوانان تبریزی نیز در این حوزه چشمگیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز (یکشنبه) در حالی برگزار شد که اعضای شورا بعد از تصویب دو بند لایحه هبه مجددا اقدام به بررسی مشکلات این بندها کردند و پایان این جلسه علنی نیز به علت تصمیم گیری در خصوص بندهای ۱۶ و ۱۷ بصورت غیر علنی برگزار شد و شهرام دبیری رییس شورای اسلامی تبریز نیز پس از اعلام پایان جلسه علنی از حضار و خبرنگاران خواست تا صحن شورا را ترک کنند.

جوانان شهر تبریز در حوزه کتابخوانی فعالیت چشمگیری ندارند 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج نیافته است و جوانان شهر تبریز نیز در حوزه کتابخوانی فعالیت چشمگیری ندارند که امیدواریم شورای قدم های مثبتی را در راستای بهبود این وضعیت بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به سالروز وفات دو علامه بزرگ تبریزی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان اظهار داشت: علامه طباطبایی و جعفری جز مفاخر استان هستند که هر کدام در زمینه تفسیر قرآن، فلسغه فقه و سایر علوم سرآمد فقها و علما بودند.

بابایی اقدم در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها و ادارات خود را پاسخگوی شورا نمی دانند و در عین حال خدمات مناسبی نیز به شهروندان ارائه نمی کنند که این رویه باید اصلاح شود[span dir='LTR'].

در پایان این جلسه، المیرا خاماچی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه باید همه هبه ها در چارچوب قانون صورت گیرد، گفت: اخیرا لایحه ای تحت عنوان هبه با امضا شهردار تبریز به دست بنده رسیده است که در آن فرد مذکور برای هبه، اهل روستایی از شهری دیگر است و طبق قانون نمی ‌توان به شهروند غیر تبریزی هبه کرد.

کد N582554

وبگردی