آفتاب
سازمان قضایی نیروهای مسلح:

کارهای فرهنگی و تربیتی محور پیشگیری از جرایم قرار گیرد

کارهای فرهنگی و تربیتی محور پیشگیری از جرایم قرار گیرد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، فعالیت های فرهنگی را از عوامل پیشگیری از جرایم دانست و گفت: محور کاهش وقوع انواع جرایم، پیشگیری است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی در مجمع استانی پیشگیری از قوع جرم نیروهای مسلح یزد اظهار کرد: برای تحقق این هدف که خواسته نظام و مسئولان اجرایی است به یک عزم جدی و همگانی نیاز است.

وی اضافه کرد: سلامت روحی و روانی مردم از مباحث مهمی است که متولیان فرهنگی و نظامی در آن نقش‌آفرین هستند.

بهرامی گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم ضمن انجام کارهای جدی فرهنگی، خانواده‌ها هم باید وظایف خود را در قبال فرزندان به‌خوبی انجام دهند.

وی با بیان این که مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه باید همواره مد نظر مسئولان اجرایی و فرهنگی قرار گیرد، ادامه داد: یکی از مصادیق جرایم، ضرب و جرح است که ظلم محسوب می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: کارهای فرهنگی و تربیتی و رسوخ باورهای ارزشی در بین مردم و اعضای جامعه باید محور پیشگیری از جرایم قرار گیرد.

در این همایش که با حضور 200 نفر از فرماندهان و مسؤولان نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد، راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی جرم ایراد ضرب و جرح مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N582133

وبگردی