آفتاب
یك منبع انگلیسی مدعی شد:

قاتل داعشی گروگان‌های انگلیسی و آمریكایی مجروح شد

قاتل داعشی گروگان‌های انگلیسی و آمریكایی مجروح شد

تروریست داعشی موسوم به «جان جهادی» که با لهجه‌ انگلیسی صحبت می‌کند و در ویدئوهای منتشر شده توسط اعضای گروه تروریستی داعش مسئول بریدن سر گروگان‌‌های انگلیسی و آمریکایی بوده است، در جریان حملات هوایی آمریکا مجروح شده است.

برخی منابع خبری گزارش دادند که تروریست انگلیسی داعش كه گروگان‌های انگلیسی و آمریکایی را در ویدئوهای پخش شده توسط اعضای این گروه تروریستی سر بریده است، در حمله‌ هوایی آمریکا مجروح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از میل‌ آنلاین، مسئولان وزارت خارجه انگلیس اعلام کردند که تروریست داعشی موسوم به «جان جهادی» که با لهجه‌ انگلیسی صحبت می‌کند و در ویدئوهای منتشر شده توسط اعضای گروه تروریستی داعش مسئول بریدن سر گروگان‌‌های انگلیسی و آمریکایی بوده است، در جریان حمله‌های هوایی آمریکا مجروح شده است.

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس با اعلام این‌که منابع خبری آن‌ها گزارش‌های دیگری را برای ارائه در دست دارند، گفت: «در جریان گزارش‌ها مطلع شدیم که جان جهادی مجروح شده است و بنابراین همچنان به‌دنبال وی هستیم.»

وی در ادامه افزود که به‌دلیل فقدان منابع خبری در سوریه نمی‌توان با اطمینان تمام گزارش را تایید کرد.

حمله‌های جنگنده‌های آمریکا به  نشست سران داعش كه «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش و جان جهادی نیز در آن حضور داشتند، باعث کشته شدن ۱۰ رهبر این گروه و زخمی شدن مسئول قتل گروگان‌های آمریکایی و انگلیسی شد.

کد N581937

وبگردی