آفتاب
ابوترابی‌فرد در پاسخ به یک تذکر:

طرح بیمه کارگران ساختمانی به‌زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

طرح بیمه کارگران ساختمانی به‌زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بهداشت هر چه زودتر گزارش طرح بیمه کارگران ساختمانی را ارائه دهد تا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به مساله بیمه کارگران ساختمانی، گفت: این طرح از شورای نگهبان اعاده شده بود که سه‌شنبه گذشته در کمیسیون آموزش و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تجمع امروز کارگران ساختمانی مقابل مجلس  و اینکه درآمد شهرداری به خاطر این طرح پایین آمده و مردم منتظرند که این طرح به نتیجه برسد تا پروانه ساختمانی بگیرند، هیات رئیسه هر چه زودتر بررسی این طرح را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش مهر، محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: از دیرباز مساله بیمه به ویژه بیمه کارگران ساختمانی دغدغه جدی همکاران ما بوده است، در این راستا مصوبه ارزشمندی داشتیم و شورای نگهبان درباره بار مالی آن ایراداتی را مطرح کرد که کمیسیون بهداشت در رفع اشکال موجود با نماینده شورای نگهبان به تصمیم مشترک رسیدند.

وی افزود: کمیسیون بهداشت هر چه زودتر گزارش خود را ارائه دهد تا در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مهر صبح امروز جمع زیادی از کارگران ساختمانی به دلیل مشکلات بیمه‌ای خود، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

کد N581876

وبگردی