آفتاب

هجوم هواداران به سمت محمدرضا گلزار/ حاشیه‌های مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی

هجوم هواداران به سمت محمدرضا گلزار/ حاشیه‌های مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی

پس از پایان مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی تعدادی از چهره‌های فرهنگی هنری حاضر در مراسم به دلیل ازدحام جمعیت به داخل تالار وحدت رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید صبح یکشنبه 25 آبان ماه مقابل با حضور جمع گسترده‌ای از دوستداران او و هنرمندان و چهره‌های سرشناس برگزار شد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما که برای شرکت در مراسم تشییع پاشایی به تالار وحدت رفته بود وقتی که می‌خواست از ساختمان تالار وحدت بیرون بیاید ناگهان با هجوم جمعیتی که می‌خواستند با او عکس بگیرند روبرو شد و همراهان او مجبور شدند این بازیگر را به سختی از درب شرقی تالار وحدت خارج کنند.

ازدجام جمعیت اطراف تالار وحدت تا بعد از ساعت 11 صبح یکشنبه 25 آبان ماه، همچنان ادامه دارد و با وجود آن که گفته می‌شود پیکر پاشایی به سمت بهشت زهرا حرکت کرده ولی هنوز افراد زیادی در محوطه تالار وحدت و خیابان‌های اطراف آن، خیابان‌های حافظ و شهریار، مانده‌اند. 

به تعداد افراد حاضر در این محل همچنان افزوده می‌شود و این شایعه در بین مردم به وجود آمده که پیکر پاشایی هنوز تشییع نشده و طرفدارانش همچنان منتظرند تا شاهد تشییع پیکر این خواننده پاپ باشند. 

58۲۴۴

کد N581719

وبگردی