آفتاب

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 197 نماینده مجلس آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی در مورد طرح نحوه اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی در خصوص افزایش اختیارات وزیر دادگستری است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز همچنین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را نیز بررسی خواهند کرد.

علاوه بر این بررسی کمیسیون گزارش برنامه و بودجه در مورد طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز رسیدگی خواهند کرد.

علاوه بر این ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

به گزارش مهر، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز سالگرد آزادسازی سوسنگرد قهرمان را تبریک گفت.

کد N581199

وبگردی