آفتاب
سردار نقدی:

در امر به معروف و نهی از منکر توفقیات ارزنده‌ای نصیب بسیج شده است

در امر به معروف و نهی از منکر توفقیات ارزنده‌ای نصیب بسیج شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عرصه محرومیت‌ زدایی و سازندگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، سردار محمدرضا نقدی در دیدار آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در عرصه امر به معروف و نهی از منکر توفقیات بسیار ارزنده‌ای نصیب بسیج شده است.

وی با اشاره به این‌که مردم با اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا نمی‌کنند گفت: بیش از 20 هزار نفر از مردم خودشان گیرنده‌ها را تحویل پایگاه‌های بسیج داده‌اند و ماهواره‌ها را جمع آوری کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که امر به معروف و نهی از منکر با کلام منطقی آثار بسیار عمیقی بر جا می‌گذارد گفت: در عرصه محرومیت‌ زدایی و سازندگی گام‌های خوبی برداشته شده است و گروه‌های جهادی بسیجی در ایام نوروز هم در مناطق محروم حضور داشته و به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه آموزش مهارت به مردم گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بسیج 23 هزار و 500 واحد تولیدی کوچک در کشور راه‌اندازی شده است و بسیاری از واحدهای دیگر نیز از این واحدها الگو گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

نقدی با اشاره به این‌که در این عرصه برنامه ریزی برای سال جاری نیز راه اندازی 2 هزار واحد دیگر است اظهار کرد: هدف گذاری دیگر ایجاد 40 هزار واحد اشتغال است.

وی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج را علمی کردن کشاورزی در کشور با استفاده از توان و ظرفیت مهندسین کشاورزی بسیجی دانست و ادامه داد: در کشور ما به دلیل این‌که هنوز بسیاری از کشاورزان با سیستم‌های سنتی فعالیت می‌کنند بهره‌وری کشاورزی پایین بوده و میزان تولید در سطح زیرکشت پایین است و در این عرصه نیز اقدامات بسیاری انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: طلاب بسیجی نقش بسیار پررنگی در فعالیت‌های بسیج دارند و ما رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را نیز سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

کد N580821

وبگردی