آفتاب
عضو هیات رییسه مجلس:

برای معرفی وزرا نگاه کارشناسی ارزشمند است

برای معرفی وزرا نگاه کارشناسی ارزشمند است

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر برای معرفی وزرا به سمت کارها و نگاه‌های کارشناسی برویم بسیار ارزشمندتر است تا اینکه نگاه سیاسی را غالب و پررنگ ببینیم.

ضرغام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس و بررسی آن در هفته آینده، گفت: دولت باید در معرفی وزرا، مسائل کارشناسی و تخصصی را ببیند چرا که نه تنها در مورد وزارت علوم بلکه در سایر وزارتخانه‌ها نیز اگر از توانمندی افراد کارآمد و باتجربه در سیستم اجرایی استفاده شود آثار و منافع آن به کشور و دولت باز می‌گردد.

وی افزود: به نظر می‌رسد ورود به فضای تخصصی در بررسی صلاحیت وزرا و معرفی وزیران توسط دولت به مجلس بسیار ارزشمندتر از آن است که با ورود به فضای سیاسی درگیری‌ها و اختلافات میان مجلس و دولت به وجود آید.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به توصیه رهبری در مورد دانشگاه، گفت: به طور اخص پیرامون وزارت علوم طبق توصیه رهبری حفظ آرامش و اتحاد در درون وزارت علوم و افراد مرتبط با آن و توجه ویژه به تولید علم به عنوان یک اولویت مهم باید قلمداد شود و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N580031

وبگردی