آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

جوسازی‌ها علیه وزیر پیشنهادی علوم بر نمایندگان اثر نمی‌گذارد

جوسازی‌ها علیه وزیر پیشنهادی علوم بر نمایندگان اثر نمی‌گذارد

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوسازی‌ها علیه وزیر پیشنهادی علوم توسط یک عده خاص صورت می‌گیرد، گفت که نمایندگان دغدغه کشور را دارند و تحت تاثیر جوسازی‌ها و پیامک‌ها علیه وزیر پیشنهادی علوم قرار نمی‌گیرند.

جلیل جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به بررسی‌های خود در مورد وزیر پیشنهادی علوم، خاطرنشان کرد: آقای دانش آشتیانی توانایی و تجارب خوبی دارند و زهد و تقوای ایشان نیز مثال زدنی است. ضمن اینکه دوستان و نزدیکان ایشان حضور ایشان در وقایع سال 88 را به شدت تکذیب می‌کنند و می‌گویند آقای دانش آشتیانی از این مسائل به دور بوده است.

وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی علوم چهره‌ای علمی و اجرایی است و نه سیاسی و جوسازی‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد دور از انصاف است؛ چرا که ایشان می‌تواند در این برهه در وزارت علوم مفید و کارساز باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر لزوم رای نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم برای خروج این وزارتخانه از وضعیت نابسامان فعلی، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به هر کسی که معرفی می‌شود انگی چسباند و سعی کرد نمایندگان را تحت تاثیر القائات خاص قرار داد.

جعفری با بیان اینکه دانش آشتیانی در قیاس با وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت علوم توانایی‌های ویژه‌ای دارد و فردی مومن، متدین، علمی و کاراست، اضافه کرد: من امیدوارم مجلس به آقای دانش آشتیانی که شخصیتی آرام و متین است رای دهد و تحت تاثیر القائات علیه ایشان قرار نگیرد.

نماینده مردم خلخال در مجلس با تاکید بر اینکه باید فضای کشور را به سمت فضای دوستانه و همدلی ببریم، گفت: آقای دانش آشتیانی گزینه مناسبی است و ویژگی‌های یک وزیر خوب را دارد. ما هم امیدواریم نمایندگان با رای به ایشان کمک کنند تا وزارت علوم متولی اصلی خود را پیدا کند و امکان برنامه‌ریزی در این وزارتخانه فراهم شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نمایندگان دغدغه کشور دارند و دلسوز نظام هستند، گفت که جوسازی‌ها علیه وزیر پیشنهادی علوم توسط یک عده خاص صورت می‌گیرد و این جوسازی‌ها بر نمایندگان اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام

کد N579538

وبگردی