آفتاب
قنبری در غرفه مهر تشریح کرد:

تجدید حیات کارگزاران برای حضور در انتخابات/ هم سویی با دولت شعار اصلاح طلبان

تجدید حیات کارگزاران برای حضور در انتخابات/ هم سویی با دولت شعار اصلاح طلبان

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فعالیت تشکل‌های اصلاح طلب آغاز شده است، حزب کارگزاران تجدید حیاتی پیدا کرده و اقدامات خود را از سر گرفته و کمیته‌های استانی این حزب فعال شده است.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتخابات آینده منجر به شکل گیری یک مجلس هماهنگ با دولت خواهد شد. به نظر من شرایط کشور به گونه ای است که انتخابات آینده رقابتی خواهد بود.

این فعال اصلاح طلب گفت: محدودیت‌هایی که در انتخابات گذشته وجود داشت در انتخابات آینده وجود ندارد و قطعا اصلاح طلبان حضوری فعال در انتخابات آینده خواهند داشت.

وی ادامه داد: فعالیت تشکل‌های اصلاح طلب آغاز شده است، حزب کارگزاران تجدید حیاتی کرده و اقدامات خود را از سر گرفته و کمیته های استانی این حزب فعال شده است.

قنبری اظهار داشت: عارف هم برای انتخابات آینده تشکل‌هایی را ایجاد  کرده است. تشکل ندا هم برای حضور در انتخابات آینده اعلام موجودیت کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب فعالیت این تشکل ها را نمایانگر تلاش جدی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آینده خواند و گفت: جبهه اصلاح طلبان هم تلاش های خود را برای ایجاد وحدت میان طیف‌های اصلاح طلب آغاز کرده است.

وی انتخابات آینده را انتخاباتی رقابتی خواند و گفت: مجلس آینده مجلسی هم سو و هم فکر با دولت خواهد بود.

این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: همسویی با دولت شعار خوبی برای اصلاح طلبان جهت حضور در انتخابات مجلس است.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که مجلس فعلی دولت را به گروگان گرفته و به دولت اجازه نمی‌دهد تا در جهت پیشبرد اهداف و وعده‌های انتخاباتی اش عمل کند.

وی عملکرد مجلس در عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم را نمونه بارز عدم تمکین مجلس به نظرات دولت خواند و گفت: مردم از عملکرد مجلس عصبانی هستند و پاسخ نمایندگانی را که به دنبال تقابل با دولت هستند را در انتخابات سال آینده خواهند داد.

قنبری با تاکید بر اینکه ترکیب مجلس آینده در انتخاب ریاست مجلس تعیین کننده است اظهار داشت: جریان اعتدالی اصولگرا  به سمت نوعی ائتلاف با اصلاح طلبان پیش خواهند رفت به همین دلیل نمی‌توان در مورد احتمال ریاست اصلاح طلبان یا اصولگرایان بر مجلس آینده صحبت کرد.

 قنبری در تشریح جبهه اعتدالی اصولگرایان گفت: به جز جبهه پایداری تمایل عمومی بخش قابل توجهی از اصولگرایان به سمت اعتدال است.

 

کد N579400

وبگردی