آفتاب
رحمانی فضلی:

نباید تصور شود که یک وزیر می‌تواند برای همه کشور تصمیم‌گیری کند

نباید تصور شود که یک وزیر می‌تواند برای همه کشور تصمیم‌گیری کند

اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد درون‌گرا و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود که در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل است.

وزیر کشور گفت: همه مدیران ما باید تفکر توسعه‌ای، نگاه درون‌گرا و شیوه‌های تامین مالی را بیاموزند و در این زمینه باید از فعالان واقعی بخش خصوصی و استادان باتجربه دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا،عبدالرضا رحمانی فضلی شب گذشته در نشست با فرمانداران آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: نباید تصور شود که یک وزیر می‌تواند برای همه کشور تصمیم‌گیری کند، بلکه مدیران محلی با شناخت بهتر از مسایل و مشکلات منطقه می‌توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

وزیر کشور، از عزم جدی دولت برای سپردن کارها به مردم خبر داد و گفت: همه مناطق کشور قدرت اداره خود را دارند و باید روزی این تفکر را جا بیندازیم که باید به مناطق توجه شود.

رحمانی فضلی با اشاره به تدوین سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی و شهرستان‌های استان، آن را اقدام خوب و مفیدی ارزیابی کرد و خواستار معرفی این کار ابتکاری به عنوان یک الگو در سطح کشور شد.

وزیر کشور با تاکید بر تبدیل دارایی‌ها به سرمایه، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد درون‌گرا و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود که در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل است.

کد N578973

وبگردی