آفتاب
نعیمه اشراقی در غرفه مهر:

خط امام را درک نکردیم/ روحانی بعد از توافق هسته ای باید به وعده های انتخاباتی اش عمل کند

خط امام را درک نکردیم/ روحانی بعد از توافق هسته ای باید به وعده های انتخاباتی اش عمل کند

نوه امام (ره) با بیان اینکه روحانی پیام مردم ایران را درک کرده است گفت: بعد از توافق نهایی روحانی باید به وعده های انتخاباتی اش عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیمه اشراقی ضمن بازدید از خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: روحانی پیام مردم ایران را که پاسخ آری به تعامل و توافق بود درک کرده است.

وی تاکید کرد: بعد از توافق نهایی، آقای روحانی باید کمی هم به فکر وعده های انتخاباتی اش باشد و آنها را عملی کند.

نوه امام (ره) همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد فعالیت سیاسی در قالب حزب را دارید گفت: تا به حال فعالیت حزبی نکرده ام اما برای کسی که می خواهد فعالیت سیاسی کند خوب است که در این فعالیت ها در قالب حزب باشد اما همچنان فعالیت من به صورت مستقل است نه حزبی.

اشراقی همچنین با اشاره به فعالیت تشکیلات ندا ادامه داد: هر چقدر که حزب تشکیل شود برای پیشرفت کشور و شکل گیری جامعه مدنی خوب است اما اصلاح طلبان همچنان خاتمی را به عنوان لیدر خود می شناسند و دور او جمع خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان از آقای سید حسن خمینی به عنوان یکی از محورهای جریان اصلاحات نام می برند گفت: ایشان تا به حال فعالیت حزبی نداشته و فرد مستقلی است.

نوه امام (ره) در پاسخ به این سوال که یک تعریفی از خط امامی بودند ارائه دهید گفت: دیگر خط امامی نمی بینیم که برایش تعریف کنیم و خیلی خط امام را درک نکردیم. چیزهایی که برای امام اولویت بود امروز در جامعه اولویت نیست.

 

 

 

کد N578773

وبگردی