آفتاب
منتجب نیا در غرفه مهر:

امروز اصلاح طلبان در بهترین وضعیت خود از زمان تاسیس قرار دارند/ مجلس آینده طرح امر به معروف و نهی از منکر را رد می کند

امروز اصلاح طلبان در بهترین وضعیت خود از زمان تاسیس قرار دارند/ مجلس آینده طرح امر به معروف و نهی از منکر را رد می کند

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه افراطیون باید مجلس را ببوسند و کنار بگذارند گفت: اصلاح طلبان امروز در بهترین وضعیت خود از زمان تاسیس یعنی دوم خرداد قرار دارند و با انسجام و وحدت وارد انتخابات خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر رسول منتجب نیا ضمن بازدید از خبرگزاری مهر در حاشیه برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار این رسانه در مورد راهبرد اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات گفت: اصلاح طلبان با جبهه واحد لیست واحد و مصمم وارد صحنه انتخابات خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز اصلاح طلبان بهترین وضعیت خود را بعد از تاسیس اصلاحات یعنی دوم خرداد دارند گفت: هم افکار عمومی رویکردش به اصلاحات مثبت است و هم از لحاظ وحدتی که میان اصلاح طلبان ایجاد شده این جبهه در وضعیت خوبی قرار دارد و با انسجام وارد صحنه رقابت ها خواهد شد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: احزاب و گروه ها و تشکل های سیاسی اصلاحات کار را به دست دارند اما در کنار آنها شخصیت های اثرگذار نیز در این جریان هستند که نقش محوری و هدایت گری خود را ایفا خواهند کرد.

وی از خاتمی، هاشمی و عارف به عنوان شخصیت های اثرگذار و محوری جریان اصلاحات نام برد و گفت: آقای ناطق نوری مورد علاقه هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان است اما به دلیل موضع گیری های اخیر و همچنین ظرفیتشان اصلاح طلبان از آقای ناطق نوری استقبال شایانی می کنند ولی محوریت اصلاح طلبان بین آن سه نفر است همچنان که با همین محوریت در انتخابات 92 توانستیم به پیروزی برسیم.

منتجب نیا در ادامه با اشاره به پیشنهادش برای انسجام و وحدت در جبهه اصلاحات گفت: اصلاح طلبان که ترکیبی از تمام گروه ها و احزاب اصلاح طلب هست نباید به صورت حزبی وارد صحنه شوند. نظیر آنچه که در سال 92 عمل کردند و این پیشنهاد هم مورد قبول بزرگان اصلاحات هم قرار گرفته است و امیدوارم در آینده شاهد وحدت بیشتری در جریان اصلاحات باشیم.

وی ادامه داد: در انتخابات آینده مجلس افراطیون وارد مجلس نخواهند شد و باید مجلس را ببوسند و کنار بگذارند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی همچنین در مورد طرح امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف بزرگ اسلامی است و به فرمایش حضرت علی (ع) بزرگترین رسالت و عبادت دینی است.

منتجب نیا خاطرنشان کرد: روندی که مجلس برای تصویب این طرح دنبال می کند نقض غرض است و امیدواریم که مجلس شورای نگهبان این طرح را تایید نکند اگر هم تایید شود قطعا مجلس آینده مصوبات این طرح را رد خواهد کرد چراکه این مصوبه جنبه خطی و جناحی دارند.

 

کد N578537

وبگردی