آفتاب
قاضی‌زاده در گفت‌وگو با مهر:

مهلت سرپرستی نجفی رو به اتمام است / هیات حل اختلاف قوا برای وزارت علوم چاره‌اندیشی می‌کند

مهلت سرپرستی نجفی رو به اتمام است / هیات حل اختلاف قوا برای وزارت علوم چاره‌اندیشی می‌کند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: مهلت سرپرستی نجفی رو به پایان است و در صورتی که دولت در گزینه‌های مساله‌دار برای وزارت علوم پافشاری کند، هیات حل اختلاف قوا باید برای وزارت علوم چاره‌اندیشی کند.

حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با انتقاد از عملکرد دولت در معرفی وزرای پیشنهادی مساله‌دار به مجلس، گفت: مجلس پیام خود را به روشنی در خصوص چارچوب‌های مورد نظرش برای وزیر پیشنهادی علوم اعلام کرده است، اما گویا دولت با اهداف خاصی افراد مساله‌دار را برای این پست معرفی می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت سرپرستی آقای نجفی رو به اتمام است، در صورتی که روند اشتباه دولت در معرفی وزرای پیشنهادی ادامه یابد، هیات حل اختلاف قوا به مساله ورود پیدا کرده و برای وزارت علوم چاره‌اندیشی خواهد کرد.

به گزارش مهر، پس از استیضاح فرجی دانا، رئیس‌جمهور، نیلی‌ احمدآبادی را برای پست وزارت علوم به مجلس معرفی کرد که وی تنها توانست 79 رای نمایندگان را به خود جلب کند. پس از آن نیز دانش آشتیانی به مجلس معرفی شد که نمایندگان، وی را نیز مانند گزینه قبل، خارج از چارچوب‌های مورد نظر می‌دانند.

کد N578392

وبگردی